کد خبر : 1406112 | 14 فروردين 1396 ساعت 16:27 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان: رفتار منصوریان در منطقه فنی باید مسئولانه باشد

رابطه کی‌روش و فدراسیون شکرآب نیست

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: رفتار علیرضا منصوریان و همه مربیان در منطقه فنی باید مسئولانه باشد.

رابطه کی‌روش و فدراسیون شکرآب نیست

به گزارش "ورزش سه"، فریدون اصفهانیان در گفت و گو با  فارس در مورد گلایه‌های علیرضا منصوریان از داور مسابقه استقلال و فولاد خوزستان گفت: متاسفانه هنوز گزارش ناظر داوری این بازی به دست ما نرسیده و من نمی‌توانم در مورد این مساله صحبت کنم. من امروز هم با حسن کامرانی‌فر صحبت کردم و گفتم چرا هنوز گزارش ناظر بازی به دست مان نرسیده است؟ گزارش داوری 4 مسابقه روز اول هفته بیست و پنجم به دست ما رسیده و مشکلی هم در این بازی‌ها نداشته‌ایم.

 

وی در مورد اینکه سرمربی استقلال مدعی است که داوران برای اخراجش تحریک شده‌ بودند، گفت: خدمت منصوریان ارادت داریم با این حال چنین چیزی هم در جامعه داوری نداریم که داوری برای اخراج مربی تحریک شده باشد.

 

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه آیا اخراج منصوریان به خاطر خروج از منطقه فنی درست بوده یا نه تصریح کرد: منصوریان و همه مربیان باید در منطقه فنی رفتاری مسئولانه داشته باشند. 

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد دو پیروزی تیم ملی مقابل قطر و چین گفت: دو برد ارزشمند کسب کردیم و باید از تمام تماشاگرانی که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند تشکر کنم.

 

همچنین وزیر محترم ورزش و معاونش و سایر مسئولانی که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی آمدند.  این حمایت‌ها از تیم ملی تاثیرگذار است. 

 

اصفهانیان در مورد کنار گذاشتن مربیان ایرانی از کادر فنی تیم ملی توسط کی‌روش گفت: برای همه احترام قائل هستیم اما سرمربی اختیاردار کادرفنی‌اش است.

 

وی در مورد رابطه شکرآب بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: چنین چیزی نیست و رابطه خوبی بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی برقرار است.

دیدگاه‌ها