کد خبر : 1406158 | 14 فروردين 1396 ساعت 18:13 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

آینده مبهم ویلشر در بورنموث

ادی هو، سرمربی بورنموث مدعی شد که احتمالا ویلشر در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد ولی ابراز امیدواری کرد که او قراردادش را با این تیم دائمی کند.

آینده مبهم ویلشر در بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، ویلشر به صورت قرضی و برای یک فصل به بورنموث پیوست، در حالی که میلان و وستهام به دنبال جذب او بودند. قرارداد او با آرسنال تا جولای 2018 اعتبار دارد و شایعه عدم تمدید او وجود دارد. از همین رو مشتریانش با جدیت بیشتری شرایط او را برای فصل آینده زیر نظر دارند. حال او نیز به این موضوع اقرار کرد ولی ابراز امیدواری کرد که ویلشر یک فصل دیگر در بورنموث بماند.

 

او گفت:" همیشه گفته ام که ما عاشق جک هستیم و دوست داریم با ما قرارداد امضا کند. ولی این تصمیمات بر عهده آرسنال، جک و برخی افراد دیگر است. در دست ما نیست که آینده او را مشخص کنیم.

 

1171607

 

 

او گفت که به محض پیوستن به باشگاه ما، با تمام وجود برای ما بازی خواهد کرد و در تابستان درباره آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

 

مطمئنا نمی‌خواهد نیمکت نشین باشد، دوست دارد بازی کند ولی از بازی منچستریونایتد به بعد حس کرد که مچ پایش دچار مشکل شده و نتوانست بازی کند.

 

از آن موقع به بعد تیم خیلی خوب کار کرده و دست زدن به ترکیب کار دشواری است. در پست او رقابت شدیدی داریم. هری آرتر فیکس شد و عالی کار کرده و حالا جک و دنی گاسلینگ هم در هفته های اخیر عالی بوده اند."

دیدگاه‌ها