کد خبر : 1406252 | 15 فروردين 1396 ساعت 11:09 | 45.5K بازدید | 5 دیدگاه

توضیح روابط عمومی باشگاه در خصوص کنار گذاشتن مدافع ملی‌پوش؛

در خصوص رضاییان، نظر برانکو ملاک بود

مدیر روابط عمومی باشگاه اعلام کرد در خصوص کنار گذاشتن رامین رضاییان تابع نظر سرمربی تیم بوده اند.

در خصوص رضاییان، نظر برانکو ملاک بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در پایان جلسه کادرفنی و مدیران باشگاه با رامین رضاییان، نظر نهایی در خصوص این بازیکن اعلام شد و مدافع ملی پوش شماره 27 به طور کامل از تیم کنار گذاشته شد.


پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس از زمان حضور طاهری کلیه مسائل فنی را برعهده سرمربی تیم گذاشته و حتی در دوران ابتدایی فعالیت برانکو ایوانکوویچ که با نتایج مناسبی نیز همراه نبود اعتماد کامل به کادرفنی وجود داشته است. بر همین اساس روز گذشته و در جلسه ای که مابین کادرفنی و مدیریت باشگاه در خصوص رامین رضاییان برگزار شد، برانکو ایوانکوویچ عدم نیاز فنی خود را نسبت به این بازیکن اعلام کرد و باشگاه نیز تابع نظر او تصمیم نهایی را مبنی بر کنار گذاشتن رامین رضاییان اعلام کرد.


وی در خصوص آینده رامین رضاییان گفت: این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه های خواهان او باید با باشگاه برای جذب وی مذاکره کنند.


پندار خمارلو در خصوص شرایط تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هفته آینده دیدار سختی برابر الریان قطر خواهیم داشت. برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر این بازی صورت گرفته و ساعت برگزاری بازی را نیز به گونه ای انتخاب کردیم که بعد از ساعت کاری بوده تا هواداران به راحتی بتوانند در استادیوم حضور یابند و مثل همیشه حامی خوبی برای تیم و پیروزی باشند. در دیدار رفت علیرغم شایستگی نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و روز خوب ما نبود و آنها روی سه موقعیت به پیروزی رسیدند اما در دیدار برگشت امیدواریم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به خواسته مان برسیم.

دیدگاه‌ها