کد خبر : 1406416 | 16 فروردين 1396 ساعت 00:20 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

هافنهایم 1 - 0 بایرن؛ ناگلزمان مچ کارلتو را خواباند

هافنهایم موفق شد با ارائه یک بازی بسیار خوب شگفتی ساز شده و با یک گل بایرن را مغلوب کند.

هافنهایم 1 - 0 بایرن؛ ناگلزمان مچ کارلتو را خواباند

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای تثبیت صدرنشیی و هافنهایم برای نزدیک شدن به رتبه دوم به مصاف هم رفتند. بازی با برتری هافنهایم آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقیقه 2 به گل برسد که ضربه کراماریچ با عکس العمل زیبای اولرایش مواجه شد.

 

در دقیقه 9، ندیم امیری بهترین موقعیت را پشت مدافعان بایرن برای گلزنی به دست آورد که تعلل او در زدن ضربه باعث از دست رفتن توپ شد.

 

در ادامه بایرن کمی به جریان بازی مسلط شد و روی پاس ویدال و ضربه آلونسو صاحب موقعیت شد که توپ ژابی به مدافعان هافنهایم برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 21 هافنهایم مزد برتری خود را گرفت و گل اول را به ثمر رساند. دفع توپ مدافعان بایرن در پشت محوطه به کراماریچ رسید و او با یک شوت غیرقابل مهار گل اول هافنهایم را به ثمر رساند تا این تیم با یک گل از بایرن پیش افتد.

 

 

1190669

 

 

در ادامه بایرن تلاش زیادی برای جبران کرد اما در خلق موقعیت ناتوان بود. در دقیقه 38 کومان از فاصله ای نسبتا زیاد اقدام به ضربه زدن کرد که با عکس العمل باومن همراه بود.

 

در دقیقه 40، هافنهایم می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه خوب دمیربای را اولرایش با شانه دفع کرد تا نیمه اول با برتری 0-1 و نمایش برتر هافنهایم به اتمام برسد.

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست روی ارسال آلونسو به گل برسد که باومن مانع شد.

 

در دقیقه 55، لواندوفسکی با یک سر توپ زیبا و ضربه ای محکم دروازه هافنهایم را تهدید کرد که باز هم با عکس العمل سنگربان حریف مواجه شد.

 

 

1190670

 

 

در دقیقه 60، کومان با دروازه هافنهایم تک به تک شد که ضربه این مهاجم جوان فرانسوی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد، هافنهایم باز هم روند هجومی به خود گرفت و توسط کراماریچ دروازه بایرن را تهدید کرد که به گل منتج نشد.

 

در دقیقه 73، ریبری با یک ضربه محکم دروازه حریف را مورد هدف قرار داد که باومن توپ را به کرنر فرستاد. جریان بازی بسیار مهیج دنبال شده و دو تیم موقعیت های خطرناکی را روی دروازه هم ایجاد می کنند.

 

 

1190674

 

 

دقایقی بعد و روی اشتباه ریبری، هافنهایم ضدحمله خطرناکی روی دروازه بایرن ایجاد کرد که با بی دقتی به بیرون رفت. 

 

در دقیقه 90، هوملس می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او از درون محوطه با واکنش باومن همراه بود. 

 

در دقیقه 93، لواندوفسکی در آستانه باز کردن دروازه بود اما باز هم باومن منجی تیمش شد. در ادامه نیز اتفاقی رخ نداد تا هافنهایم با یک گل بایرن را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها