کد خبر : 1406424 | 16 فروردين 1396 ساعت 00:22 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 1-1 اورتون: فرار شیاطین از شکست

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل اورتون به سختی و در دقایق پایانی توانست به تساوی 1-1 دست پیدا کند.

منچستریونایتد 1-1 اورتون: فرار شیاطین از شکست

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا اورتون با گل فیل جاگیلکا در اواسط نیمه اول پیش افتاد اما گل زلاتان در وقت های تلف شده بازی، مانع از شکست یونایتد شد. البته زلاتان یک بار دیگر هم موفق شد دروازه حریف را باز کند اما داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در دقیقه 12 یونایتد اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه اورتون ایجاد کرد اما ضربه جسی لینگارد از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

5 دقیقه بعد نوبت راشفورد بود که صاحب یک موقعیت خطرناک شود اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا این مهاجم جوان نتواند از این موقعیت خوب بهره ببرد.

 

در ادامه اورتون بازی را در دست گرفت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 22 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ضربه سر اشلی ویلیامز روی تیر دوم به فیل جاگیلکا رسید و ضربه پشت پای او، از بین پاهای داوید دخیا وارد دروازه  شد.

 

 

1190684

 

بعد از این گل یونایتدها پیش کشیدند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات منچستریونایتد آغاز شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 51 به گل برسند اما حضور به موقع اشلی ویلیامز، دروازه اورتون را نجات داد.

 

حملات یونایتدها ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده و منسجم اورتون، مانع از رسیدن آنها به گل می شد. در دقیقه 70 بود که روی ارسال آندر هررا، زلاتان توانست با ضربه سر دروازه اورتون را باز کند اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

 

 

1190683

 

فشار حملات یونایتد در دقایق پایانی افزایش پیدا کرد و در مقابل بازیکنان اورتون به دنبال زدن گل دوم روی ضدحملات بودند تا اینکه در دقیقه 90+4، منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد.

 

روی یک حمله همه جانبه، ضربه لوک شاو را اشلی ویلیامز با دست زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و مدافع اورتون را اخراج کند.

 

زلاتان ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت روبلس وارد دروازه کرد تا بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها