کد خبر : 1406943 | 18 فروردين 1396 ساعت 13:23 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوریا با گلزنی به تهران می آید

تیم فوتبال الریان با تک گل سباستین سوریا مقابل تیم العربی یک - یک متوقف شد تا آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر قبل از دیدار مقابل پرسپولیس را بدون شکست تمام کند.

سوریا با گلزنی به تهران می آید

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه که شب گذشته در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد سباستین سوریا مهاجم اروگوئه ای الاصل تیم الریان در دقیقه 45 برای تیمش گل زد تا نشان دهد پس از انتقادات دوباره به مرز آمادگی بازگشته است.


الریان در دیدار مقابل العربی از ترکیب همیشگی خود استفاده کرد اگرچه بازیکن کره ای این تیم و همچنین رودریگو تاباتا بازیکن برزیلی الاصل در ترکیب شاگردان لادروپ حضور نداشتند. نکته قابل توجه برای پرسپولیس این است که الریان با یک روز استراحت کمتر به نسبت پرسپولیس که چهارشنبه شب بازی خود را برگزار کرد به تهران خواهد آمد و پرسپولیسی ها امیدوارند این زمان کمتر در ورزشگاه آزادی به سود آنها تمام شود. الریان که مدافع عنوان قهرمانی لیگ امسال قطر بود در نهایت جنگ قهرمانی را به لخویا باخت و در رده سوم لیگ قرار گرفت.


میشائیل لادروپ بعد از تساوی شب گذشته به خبرنگاران گفت با توجه به برنامه ریزی فشرده رقابت ها و حضور الریان در تورنمنت های مختلف نتیجه مساوی مقابل العربی برای او قابل انتظار و مقبول بوده است. او همچنین گفت قهرمانی لیگ ستارگان شایسته لخویا بوده اگرچه السد نیز در رقابتهای امسال عالی ظاهر شد .

 

دیدگاه‌ها