کد خبر : 1407060 | 18 فروردين 1396 ساعت 20:01 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی به من گفت بهتر بودید و مبارکتان باشد

مرفاوی: عنایتی نقش زیادی در این برد داشت

سرمربی صبای قم در پایان دیدار مقابل تراکتور از اتحاد تیمش تشکر کرد.

مرفاوی: عنایتی نقش زیادی در این برد داشت 

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: قبل از هر چیز باید تشکر ویژه‌ای از مردم خوب و هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و کمک زیادی کردند، تشکر می‌کنم و شما رسانه‌ها که حمایت زیادی کردید ممنون هستم. برد تنها برای داخل زمین نبود و بیرون از زمین نیز همه یکدل بودند و مدیریت نیز پشتیبانی داشت تا به برتری برسیم.

 

وی ادامه داد: وظیفه من و بازیکنان این بود تا جوابگوی زحمات شما باشیم و خدا را شکر توانستیم در بازی سنگین برابر تیم خوب، فیزیکی، پر مهره و تیمی که از یک مربی با دانش، با تجربه و فهیم بهره می‌برد، سه امتیاز بگیریم. این تلاش و یکدلی همه بود و همه سنگ تمام گذاشتند.

 

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: روی تراکتورسازی شناخت کافی داشتیم و بچه‌ها بعد از بازی با پدیده که البته به ناحق شکست خوردیم، امروز نمایش خوبی داشتیم. خدا را شکر بچه‌ها بازی خوبی ارائه کردند و باتوجه به شناخت از تراکتورسازی سعی کردیم میانه زمین را از این تیم بگیریم چون فکر کردیم در این صورت مشکل تاحدود زیادی حل خواهد شد.

 

مرفاوی با بیان اینکه هافبک‌های ما روز خوبی داشتند، گفت: آقای عنایتی نقش بسزایی در جمع کردن و هماهنگی تیم تلاش زیادی کرد. از بازیکنانم تشکر ویژه‌ای دارم که توانستند با یک بازی حساب شده و منطقی این بازی را ببریم و امیدوار هستیم این روند را ادامه دهیم و ان‌شاالله با موفقیت لیگ را تمام کنیم.


او عنوان کرد: اعتقاد دارم جایگاه صبای قم این نیست و این تیم باید بالاتر باشد ولی اگر شرایط، برنامه ریزی، هماهنگی و ... بهتر باشد صبا می‌توانست از نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیرد ولی مشکلات و سختی‌هایی بود که امیدوارم این سختی‌ها به ثمر بنشیند و همه دست در دست هم بتوانیم بازی‌های آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


سرمربی صبا درخصوص حضور پر شور تماشاگران اظهار کرد: از تماشاگران عزیز تشکر می‌کنم. وقتی همه همدل باشند این بردها پیش می‌آید. از این اتفاق و حضور این هواداران باید بتوانیم کاری کنیم بدانیم چه سرمایه‌هایی داریم و آنها را به ورزشگاه بیاوریم چون به نفع صبا خواهد بود و پیامی برای فوتبال قم دارد. باید خدمات بیشتری به هواداران داده شود تا تیم را تشویق کنند و از آن لذت ببرند.


مرفاوی درباره اعتراضات قلعه‌نویی به داوری گفت: آقای قلعه‌نویی دوست و عزیز من است و هیچوقت نمی‌توانم جواب ایشان را بدهم چون برای من قابل احترام است. گل دوم شرایطی بود که ندیدم چطور شد ولی گل سوم پنالتی اتفاق افتاد. اشتباه داوری یک روز به نفع یک تیم است و روز دیگر به سود تیم دیگر.

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم از همه حرف‌ها گذشته مزد برتری خود را گرفتیم و آقای قلعه‌نویی به من گفت بهتر بودید و مبارکتان باشد. این رفتار جوانمردانه است. انتقاد هم وجود دارد و فوتبال همین است.


سرمربی صبا درخصوص بازی امید جهانبخش گفت: از نخستین بازی که او را به زمین فرستادم اختیار به او دادم تا خلاقیت به خرج دهد. وقتی بازیکنی مثل او امتیاز ذاتی دارد و کار مفیدی می‌تواند انجام دهد باید این فرصت را داد. امروز به احمد حسن‌زاده و حتی به سید مهدی حسینی خلاقیت را دادیم که می‌تواند به خط جلو اضافه شود و دیدید در دقایق آخر مهران امیری ضد حمله درست کرد که تک به تک را در نهایت استفاده نکردیم.

 

مرفاوی عنوان کرد: وظیفه هر کس مشخص بود. لطف خدا بود که همه کارشان را به خوبی انجام دهند.


وی درخصوص مصدومیت فروزان و محرومیت دیوسالار از بازی با استقلال گفت: باید جایگزین داشته باشیم. خدا را شکر بازیکنان جایگزین داریم. وقتی صادقی به زمین آمد توپ مهمی را گرفت. وقتی یک تیم یکدل باشد و صمیمی کار کند، دیگر این بازیکن برود نفر دیگر جایگزین خوبی خواهد بود. محسن فروزان مشکل خاصی ندارد و می‌تواند بازی کند.

دیدگاه‌ها