کد خبر : 1407305 | 19 فروردين 1396 ساعت 16:43 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

رحیمی: با استعفای این نفرات موافقت نکرده ام

علیرضا رحیمی به دنبال استعفای دبیر فدراسیون و مسئول روابط بین المللی فدراسیون هندبال گفت: هنوز با استعفای این نفرات موافقت نکرده ام.

رحیمی: با استعفای این نفرات موافقت نکرده ام

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۹۵ و انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان رئیس این فدراسیون دو مسئول این مجموع از سمت خود قصد کناره گیری دارند. فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال پیش از شروع سال نو به صورت مکتوب و مجید حاتمی مسئول روابط بین الملل این مجموعه امروز به صورت شفاهی از سمت خود کناره گیری و استعفا داده اند.  

 

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان، در این خصوص گفت: این نفرات استعفا داده اند اما من هنوز با استعفای آنها موافقت نکرده ام. من علیرغم تمایلم تا این لحظه با این دو درخواست موافقت نکرده ام.

 

وی افزود: من امروز برای برگزاری مجمع هیات هندبال گیلان در تهران حضور ندارم. باید به تهران آمده و به صورت حضوری با این نفرات صحبت کنم. قصدم این است که با این نفرات ادامه کار بدهم اما اگر آنها تمایلی به این مسئله نداشته باشم نمی توانم آنها را به اجبار وادار به این مسئله کنم.

 

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سئوال که پیش از این اعلام کرده بودید در سال جدید پیرامون کادر اجرایی فدراسیون تصمیم گیری خواهید کرد در این خصوص چه برنامه ای دارید گفت: عجله ای برای این مسئله ندارم  در حال حاصر کارها در حال اجراست و این نفرات هم با وجود اینکه استعفا داده اند هنوز امور مربوطه را انجام می دهند.

 

رحیمی پیرامون انتخاب نائب رئیس بانوان فدراسیون هم بیان کرد: برای انتخاب نائب رئیس بانوان هم تصمیمی نگرفته ام اما روی این مسئله در حال فکر کردن و بررسی هستم .

دیدگاه‌ها