کد خبر : 1407316 | 19 فروردين 1396 ساعت 17:02 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی‌نژاد‌: با سهمیه به خودمان کمک می‌کنیم

مدافع تیم نفت می‌گوید شرایط نفت مشخص است و در این خصوص علی دایی به طور کامل و واضح صحبت کردند.

حمدی‌نژاد‌: با سهمیه به خودمان کمک می‌کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد درباره علت باخت مقابل سایپا گفت: شما نگاهی به تیم نفت بیاندازید می‌بینید که شرایط در این تیم مشخص است همانطور که آقای دایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اعلام کردند چیزی برای گفتن وجود ندارد و با حضور در کنار تمرین به شرایط بد نفت پی خواهید بود. 


وی در ادامه گفت: ما در این بازی با ماشین‌های شخصی به استادیوم رفته‌ایم در صورتی که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد. اگر خدایی نکرده در مسیر ورزشگاه اتفاقی برای یکی از بچه‌ها رخ می‌داد یا با تاخیر به بازی می‌رسیدند چه کسی جوابگو می‌شد. 


او افزود: بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند اگرچه صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند اما حتی تغذیه‌ای وجود ندارد تا فشار بین تمرینات را کم کنند و بدن‌های خسته‌مان را تقویت کنیم. 


حمدی‌نژاد‌ در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه با این شرایط نفت چه هدفی را دنبال می‌کند و آیا مقابل حریفان به همین روند ادامه خواهد داد می‌گوید: بچه‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا از نظر روحی روانی خود را در شرایط مناسب قرار دهند اگرچه امیدی به کمک کسی ندارند اما چشم‌انداز بازیکنان این است که باید این چند بازی آخر را خوب بازی کنند تا نتیجه بگیرند و سهمیه آسیایی را کسب کنند تا به  نوعی کمک حال خود باشند نه باشگاه.

دیدگاه‌ها