کد خبر : 1407510 | 20 فروردين 1396 ساعت 12:41 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

شخصیت پرسپولیس صعود به مراحل بالاتر است

سکوت کامیابی نیا درباره تمدید قرارداد

هافبک دفاعی موفق و ملی‌پوش پرسپولیس از لحظه شماری خود برای جدال فردا خبر داد و ابراز امیدواری کرد با هواداران یک پیروزی شیرین را رقم بزنند.

سکوت کامیابی نیا درباره تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که به همراه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از جدال برابر الریان حضور یافته بود، از انگیزه‌های بالای تیمش در کنار هواداران برای پیروزی بزرگ مقابل شاگردان میشل لادروپ خبر داد.


کامیابی نیا در خصوص دیدار فردا گفت: بعد از بازی در لیگ تمرینات خیلی خوب و ریکاوری مناسبی داشتیم. بازی سختی با الریان داریم که برای آنها سخت تر است چون در زمین خودمان بازی می کنیم و از امتیاز خوبی بهره می بریم. برای بازی فردا لحظه شماری می کنیم تا اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را در آزادی برگزار کنیم. 
هافبک دفاعی ملی پوش سرخپوشان در واکنش به سوالی در خصوص شرایط صعود این تیم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان گفت: صددرصد تیم ما پتانسیل و شخصیت بسیار بالایی دارد تا به یک مرحله بالاتر و حتی قهرمانی فکر کنیم.


کامیابی نیا در خصوص شکست در دیدار رفت و انگیزه‌های این تیم برای جبران آن گفت: بازی خیلی خوبی را در دور رفت مقابل الریان انجام دادیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. از آن بازی که انجام دادیم، نقاط ضعف خود را بررسی و آنالیز کردیم. تیم حریف را می شناسیم و می دانیم که بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارند و فردا هم با تمام تمرکز وارد زمین می شویم.


هافبک دفاعی شماره 11 سرخپوشان با دعوت هواداران به یک دیدار جذاب و خاطره انگیز در استادیوم آزادی گفت: به عنوان یار دوازدهم هواداران نشان دادند که توانستند به ما کمک کنند و حمایتشان خیلی خوب بوده است. فردا امیدوارم که هواداران به شکل یک بازی ملی نگاه کنند. تیم ملی ایران با تیم ملی قطر بازی دارد. هواداران بیایند و کمک کنند تا ما بتوانیم با یک برد خوب برای صعود به مرحله بعدی گام بلندی برداریم.


کامیابی نیا که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد ترجیح داد در حاشیه نشست خبری دیدار برابر الریان به این سوال پاسخ ندهد و مسوول برگزاری این نشست از اصحاب رسانه خواست در خصوص دیدار با الریان سوالات خود را بپرسند.

دیدگاه‌ها