کد خبر : 1407836 | 21 فروردين 1396 ساعت 20:16 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی های طارمی ادامه دارد؛

سومین ضربه سر طارمی روی دیرک نشست

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس روی پرتاب اوت وحید امیری موفق به زدن سومین ضربه سر خود شد، که اینبار دیرک دروازه مانع از فروپاشی دروازه الریان قطر شد.

سومین ضربه سر طارمی روی دیرک نشست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در دیدار برابر الریان همه کار انجام داده غیر از زدن گل؛ این بازیکن در نیمه اول روی دو کرنر با ضربات سر خود، روی دروازه عمر باری خطرساز شد که البته ضربات او با فاصله از بالای چارچوب راهی بیرون شد.


مهاجم بوشهری سرخپوشان در دقایق انتهایی نیمه اول با حرکت خود و دریبل مدافع الریان موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی شد، که ضربه چیپ او علیرغم اینکه گلر الریان را دچار اشتباه کرد، راهی به چارچوب پیدا نکرد تا تلاش آقای گل لیگ شانزدهم در نیمه اول راه به جایی نبرد.


در ابتدای نیمه دوم نیز طارمی می توانست روی پرتاب وحید امیری گل اول بازی را به ثمر برساند که سومین ضربه سر او با دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت مدافعین الریان تن به یک ضربه کرنر دادند.


دیدار دو تیم در نیمه دوم جریان دارد و باید ببینیم مهدی طارمی در نهایت می تواند مانند دیدار برابر الوحده بر بدشانسی های خود غلبه کند، یا سرنوشت دیگری در انتظار او و پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها