کد خبر : 1407860 | 21 فروردين 1396 ساعت 20:55 | 343.2K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب است که مجازات نشدیم!

برانکو: تا من هستم طارمی پنالتی نمی‌زند

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر الریان به دلیل کسب تساوی در این دیدار حساس از هواداران عذرخواهی کرد.

برانکو: تا من هستم طارمی پنالتی نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه" برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل مقابل الریان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این دیدار با خبرنگاران گفتگو کرد.

 


به خاطر بازیکنان و هواداران متاسفم
قبل از هرچیز به خاطر هواداران و بازیکنانم متاسفم که پیروز نشدیم. خیلی زحمت کشیدیم و می‌دانستیم الریان تیم عالی است اما ما بهتر بودیم؛ 14 کرنر داشتیم و موقعیت های گلزنی زیاد و بهتری داشتیم.

 


عجیب است که مجازات نشدیم!
عجیب است که مجازات نشدیم و تنبیه نشدیم زیرا وقتی از شانس خودت استفاده نکنی مجازات می‌ شوی. خوشبختانه گل نخوردیم و همین یک امتیاز ما را در کورس نگه می‌دارد. طبیعی است که بازی بعدی با الهلال سرنوشت ساز خواهد بود.

 


ربیع خواه را فرستادم که گل نخوریم
ربیع خواه را به زمین فرستادم تا حریف شانس گلزنی به دست نیاورد و وسط زمین را محکم کنیم. بازیکنان جوانی را جمع کرده‌ایم و بازیکنان جوان ما به سختی می‌توانستند در این بازی خودی نشان بدهند.

 


در لیگ تاباتا و سوریا نمی بینید!
طبیعی است که لیگ قهرمانان و لیگ برتر متفاوت هستند و ابعاد متفاوتی دارند و این مسابقات کیفیت بالاتری دارند. در لیگ ایران بازیکنی مثل سوریا و تاباتا و گارسیا نمی بینید، این‌ها بازیکنان با تجربه بین المللی هستند و طبیعی است بازی مقابل آنها راحت نیست.

 


اشتیاق ما برای گلزنی سازمان تیم را به هم ریخت
مقابل الریان تلاش کردیم از میانه زمین و کناره ها موقعیت های گلزنی ایجاد کنیم و پنالتی را هم از دست دادیم و پنالتی دوم روی علیپور گرفته نشد. قبلا هم گفتم که امروز اولین باری است که تیمی مقابل ما شانس گلزنی ایجاد کرد و خوشبختانه بیرانوند واکنش های خوبی داشت. در لیگ قهرمانان کوچک‌ترین اشتباه تاوان سنگینی دارد و پنالتی که گل نشد تاثیرش را روی بازیکنان گذاشت اما اشتیاق بازیکنان ما به خصوص در یک ربع آخر به اینجا رسید که سازماندهی تیم مان بهم ریخت و در آن لحظات سخت است که واکنش نشان داد.

 


گلزن باید مادرزاد باشد
مشکل گلزنی داریم. گلزن باید مادرزاد گلزن باشد. طبیعی است که موافقم که فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و بازیکنان انرژی‌ زیادی خرج می‌کنند. وقتی آنها گل بشود شرایط هم خوب خواهد شد. بازیکنان متفاوت هستند و می‌توانیم از طارمی هم ناراحت باشیم اما او مقابل الوحده گلزنی کرد و در لیگ برتر هم اقای گل است و مهاجمانی داریم که گاهی دو گل هم نمی‌زنند. در پاسخ به هواداران ناراضی فقط می‌توانم بگویم ببخشید.

 


نمی دانم چرا تصمیم گرفت چیپ بزند!
او پنالتی در تمرینات تمرین می‌کند و خوب کار می‌کند اما نمی‌دانم چرا تصمیم گرفت که پنالتی را اینجوری بزند. اگر می‌باختیم شرایط سخت می‌شد اما همچنان در کورس هستیم و نشان دادیم که خوب هستیم اما برای صعود این کافی نیست.

 


بازیکنان ایرانی احساسی بازی می کنند
کاملا واقف بودیم و آگاهانه ریسک کردیم. به بازیکنان گفتیم که قلب‌تان باید ساق باشد و خونسرد باشید اما بازیکنان ایرانی احساسی بازی می‌کنند و انگیزه بیش از حد به دنبال برد بودند و طبیعی است در ضد حملات خطری بالقوه تهدیدمان می‌کند خوشبختانه نباختیم و خودمان را برای بازی بعد آماده می‌کنیم و سیدجلال و سروش رفیعی محروم هستند.

 


تا من هستم طارمی پنالتی نمی زند
من ندیدم طارمی چه کرد و چه علامتی به هواداران در پایان بازی نشان داد اما این آخرین پنالتی است که طارمی در پرسپولیس می‌زند تا وقتی من سرمربی تیم هستم.

 


فوتبال واقعی پلی استیشن نیست!
کادرفنی تلاش کرده که طارمی در لیگ برتر آقای گل شده است. در تیم ملی هم آقای گل است. اگر فکر می‌کنید به سادگی کار قابل اصلاح است درست نیست؛ پلی استینشن که نیست و در فوتبال حرفه‌ای عوامل انسانی در آن دخیل هستند و برخی بازیکنان برخی ضعف‌ها را بر طرف می‌کنند و برخی نمی‌توانند ضعف‌هایشان را برطرف کنند. طارمی گل‌های زیادی زده و مدام روی بهبودش کار می‌کنیم ونمی توان یک شبه و یک هفته و یک ماهه و شش ماهه کار را درست کرد. شاید سنش بالاتر برود و تجربه اش بالاتر برود ببینیم بهتر می شود یا نه؛ او دومین سال است که گلزن برتر لیگ است. وقتی آمدم طارمی شش گل زده بود و بعد از آن شانزده گل زده و اکنون هم ۱۴ گل زده است.

دیدگاه‌ها