کد خبر : 1407863 | 21 فروردين 1396 ساعت 21:17 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت دردسر ساز دل مشغولی برانکو

سرمربی پرسپولیس در مسابقات آسیایی بیش از همیشه با بحران عدم حضور بازیکنان تاثیر گذار روی نیمکت رو به رو بوده است.

نیمکت دردسر ساز دل مشغولی برانکو

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دو امتیاز حساس در آزادی را از دست داد تا شاگردان لادروپ با یک امتیاز تهران را فاتحانه ترک کنند و در آستانه صعود از گروه سخت خود قرار بگیرند.
پرسپولیس در روزی که شانس های زیادی برای گل زدن داشت و البته در چند صحنه نیز با خوش شانسی دروازه اش باز نشد، نتوانست از فرصت های خود در نیمه اول استفاده کند و در نیمه دوم نیز کار این تیم گره خورد تا باز هم دست خالی برانکو روی نیمکت احساس شود.


سرمربی پرسپولیس در دقایق حساس این مسابقه بازیکنی را روی نیمکت در اختیار نداشت تا جانشین بازیکنان خسته و پر اشتباه خود بکند و تعویض های او در دقایق 88 و 90+3 بازی نشان دهنده همین موضوع است. استفاده از محسن ربیع خواه و علوان زاده برای تغییر نتیجه برابر تیم پر ستاره الریان نشان می دهد که پرسپولیس برخلاف جایگاه فوق العاده در جدول و نمایش های خوب در داخل زمین، نیمکتی بحرانی در اختیار دارد و حالا این نیمکت در آستانه دیدار با الهلال با توجه به غیبت دو مهره کلیدی این تیم بیش از گذشته برای برانکو دردسر ساز خواهد شد.


برانکو در دیدار مرگ و زندگی برابر الهلال سید جلال حسینی و سروش رفیعی را در اختیار ندارد و باید امیدوار باشد تا احمدزاده و نریمان جهان برای این بازی آماده شوند تا قرمزها بتوانند با شکست الهلال شانس خود برای صعود را زنده نگه دارند.

دیدگاه‌ها