کد خبر : 1407864 | 21 فروردين 1396 ساعت 21:20 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض تدافعی برانکو و نتیجه عکس!

برانکو ایوانکوویچ در دقایق پایانی با اضافه کردن ربیع خواه قصد ایجاد استحکام در خط دفاعی تیمش را داشت؛ تصمیمی که در عمل نتیجه عکس داد.

تعویض تدافعی برانکو و نتیجه عکس!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از ابتدای فصل با کمبود بازیکن مواجه بوده است و این موضوع هر چه فصل به جلوتر پیش رفت، برای سرخ ها بحرانی تر هم شد.


در دیدار مقابل الریان همین موضوع گریبان تیم پرسپولیس را گرفت تا در روزی که به خصوص در 15 دقیقه پایانی خستگی به وضوح در ساق های بازیکنان پرسپولیس دیده می شد، برانکو ایوانکوویچ تنها ربیع خواه را برای به میدان فرستادن مدنظر داشته باشد.


مدافع هافبک تیم پرسپولیس در دقیقه 89 جایگزین سروش رفیعی ای شد که دیگر توانی برای دویدن نداشت، تا ربیع خواه با ورود به زمین تا اندازه ای توازن از دست رفته در میانه زمین را برگرداند؛  اما جالب اینکه این تعویض برای سرخپوشان نتیجه ای عکس داشت و در شرایطی که سرخ ها برای زدن گل برتری تلاش می کردند، تیم الریان قطر در چند دقیقه پایانی با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود و در راس آنها سپاستین سوریا دو موقعیت بسیار خطرناک را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کرد، که یکبار توپ با فاصله کم از کنار دروازه راهی بیرون شد و یکبار هم دیرک دروازه مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس و قبول یک شکست تلخ در خانه شد.


نمایش پرسپولیس در مقابل الریان بار دیگر نشان دهنده ضعف این تیم روی نیمکت و دست خالی برانکو ایوانکوویچ در روزی بود که فرشاد احمدززاده و سامان نریمان جهان به دلیل مصدومیت، امکان حضور در میدان را نداشتند.

دیدگاه‌ها