کد خبر : 1407867 | 21 فروردين 1396 ساعت 21:32 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس الریان؛ تیم های آسیایی در حد اروپا

عملکرد دو تیم قرمز و آبی در ورزشگاه آزادی و خلق موقعیت های پرتعداد گل باعث شد تا مسابقه ای فراتر از سطح قاره آسیا را شاهد باشیم.

پرسپولیس الریان؛ تیم های آسیایی در حد اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس برابر الریان شاید برای هواداران پرسپولیس با توجه به معادلات جدول یاس و نا امیدی به همراه داشت اما عملکرد دو تیم در زمین باعث شد تا همه از تماشای نمایش دو تیم در زمین مسابقه لذت ببرند.


در این دیدار شاگردان برانکو 20 شوت به دروازه داشتند که البته در این میان 6 شوت به سمت چهار چوب رفت تا با عکس العمل عمر باری رو به رو شد. بازیکنان لادروپ نیز در این دیدار خارج از خانه 13 شوت به سمت دروازه پرسپولیس زدند که 4 ضربه به داخل چهارچوب بود تا دو تیم در جریان مسابقه 33 شوت به سمت دروازه و 10 شوت در چهار چوب را ثبت کرده باشند.

 

1192045


شاید اگر عملکرد خوب دروازه بانان در کنار بی دقتی سوریا و طارمی نبود، این دیدار می توانست یکی از بازی های پر گل منطقه غرب آسیا باشد اما جریان بازی به شکلی پیش رفت که هر دو تیم در باز کردن دروازه حریف ناکام ماندند.


دیدار دو نماینده غرب آسیا در مرحله گروهی در روز چهارم مسابقات با حضور دو سرمربی نامدار و باتجربه در کنار خط از جمله بازی های زیبای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که می توان آن را با بازی هایی اروپایی مقایسه کرد.

دیدگاه‌ها