کد خبر : 1407875 | 21 فروردين 1396 ساعت 21:22 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی: ابتدا قهرمانی و سپس صعود از گروه مان

مدافع پرسپولیسی ها می گوید در این دیدار برای پیروزی پا به میدان گذاشته بودیم و همه تلاش مان را کردیم تا پیروز شویم اما این اتفاق نیفتاد.

ماهینی: ابتدا قهرمانی و سپس صعود از گروه مان

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی پس از پایان بازی تیم های پرسپولیس و الریان در رابطه با این بازی گفت: ما آمده بودیم برای سه امتیاز بازی و برتری کاملی در هر دو نیمه نسبت به حریف داشتیم و همه آنهایی که بازی را دیدند کاملا معتقدند ما در این دیدار فرصت های بسیار خوبی داشتیم. ما تمام تلاش خود را کردیم، آخر فصل هم هست و شاید کمی خسته بودیم. ما بر حریف خود سر بودیم البته در دقایق پایانی یکی دو ضدحمله هم خوردیم و چیزی نمانده بود که دروازه مان باز شود. اکنون امیدواریم به آن دو بازی تا بتوانیم بر حریفان خود برتری پیدا کنیم و بتوانیم صعود کنیم.


وی درباره ناراحتی خود از پنالتی نزدن گفت: نه ناراحت نیستم، بهرحال پنالتی ها بین من و سیدجلال و مهدی تقسیم می شود و هر بازیکنی که انگیزه بیشتری برای زدن داشته باشد پنالتی آن بازی را می زند.


او درباره ناراحتی هواداران از طارمی در پایان بازی گفت: من چیزی ندیدم، باید از بازیکنان بپرسم ببینم چه شده است.


ماهینی درباره احتمال صعود از این گروه گفت: ما برای سه امتیاز این بازی هم برنامه ریزی کرده بودیم اما نشد، اکنون در ابتدا باید قهرمانی را به دست بیاوریم و بعد با حفظ آمادگی به سراغ صعود از گروه مان برویم.


وی درباره گران شدن بلیت این دیدار برای هواداران گفت: من اطلاعی ندارم که چه اتفاقاتی افتاده و در جریان نیستم چه تغییری در قیمت بلیت ها حاصل شده و این تصمیمی است که مسئولان می گیرند ولی ما به عنوان یک بازیکن دوست داریم ورزشگاه پر شود با تمام قوا در برابر حریفان قرار بگیریم.


مدافع سرخ پوشان درباره نبود دو مهره پرسپولیسی ها در دیدار برابر الهلال گفت: نمی دانم چه بگویم، بهرحال دو بازیکن کلیدی ما در آن دیدار حضور ندارند اما امیدوارم بازیکنان جانشین بتوانند جای این دو بازیکن را به خوبی پر کنند.

دیدگاه‌ها