کد خبر : 1407876 | 21 فروردين 1396 ساعت 21:01 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیری: به هواداران بدهکار شدیم

هافبک – مهاجم پرسپولیسی ها درباره بازی برابر پرسپولیس می گوید تمام تلاش خود را به کار بستیم و هر آنچه در توان داشتیم در زمین پیاده کردیم اما همیشه تیم برتر برنده میدان نمی شود.

امیری: به هواداران بدهکار شدیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری پس از پایان بازی تیم های پرسپولیس و الریان گفت: ما امروز تمام تلاش مان را کردیم، خداراشکر می کنم که همه بازیکنان  با تمام وجود تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف به کار بستند، اما به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم، امیدوارم هواداران همچنان از ما حمایت کنند تا دو بازی آینده مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.


او ادامه داد: من نمی دانم نتیجه بازی الهلال و شرایط گروه چه خواهد شد اما امیدوارم اوضاع به گونه ای پیش برود که بتوانیم از گروه صعود کنیم. ما اکنون به هواداران مان بدهکار شدیم و امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم از خجالت آنها دربیاییم.


وی درباره غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی در دیدار برابر الهلال گفت: در بازی بعدی دومهره بسیار خوب مان را نداریم اما چاره ای به جز برد نداریم و می رویم که بتوانیم بازی های مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.


او درباره درگیری پایان بازی گفت: من متوجه دعوا در پایان بازی نشدم، اما گلر آنها را دیدم که در پایان بازی و روبروی هواداران ما حرکات ناشایستی انجام داد، حرکات او جو را متشنج کرد، آنها آمده بودند که به هر قیمتی امتیاز بگیرند و پس از پایان بازی از خود بیخود شدند.


امیری در پایان گفت: ما در این بازی زحمت فراوانی کشیدیم و جای هیچگونه بحثی نگذاشتیم اما فوتبال همین است و همیشه تیم برتر به پیروزی نمی رسد از طرفی هواداران مان می خواهند ما به پیروزی برسیم و البته توقع آنها نیز کاملا به جاست. امیدوارم که بتوانیم با صعود از گروه بتوانیم جواب آنها را بدهیم.

دیدگاه‌ها