کد خبر : 1407910 | 21 فروردين 1396 ساعت 23:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: نمی دانم یووه بهتر شده یا نه

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار تیمش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان، از آندره گومس، هافبک پرتغالی تیمش دفاع کرد.​​​​​​​

انریکه: نمی دانم یووه بهتر شده یا نه

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 2-0 این هفته بارسلونا مقابل مالاگا، گومس یکی از بازیکنانی بود که با بیشترین انتقادها روبرو شد.

 

اما وقتی در کنفرانس مطبوعاتی امروز از انریکه پرسیده شد که آیا این هافبک پرتغالی از اعتماد به نفس کافی برای بازی کردن به جای سرخیو بوسکتس محروم برخوردار است، واکنش سرمربی بارسا را به همراه داشت.

 

او به خبرنگاران گفت:" البته او این شانس را دارد که بازی کند اما آنچه برای من بسیار رقت بار است، این است که شما شکست تیم را به گردن یک یا دو بازیکن می اندازید.

 

من اینجا هستم که از بازیکنانم دفاع کنم. این یک ورزش تیمی است. فکر می کنم این رقت بار است. اینکه یک بازیکن هدف حمله قرار گیرد، در فوتبال حرفه ای رخ می دهد و فکر می کنم کاملا ناعادلانه و ناشایست است.

 

واضح است که همه ما نیاز داریم تا بهتر شویم اما فکر می کنم هدف قرار دادن یک بازیکن و سرزنش آنها برای شکست، قابل قبول نیست.

 

 

1190848

 

 

سرخیو بوسکتس بازیکنی تعیین کننده برای ماست. به آمار او نگاه کنید؛ می فهمید که او چقدر برای ما مهم است. با این وجود، محرومیت طبیعی است و ما باید آماده باشیم تا به بهترین شکل، جای خالی او را پر کنیم."

 

او همچنین در مورد دیدار با یووه، حریفی که در فینال چمپیونزلیگ 2015 با آن روبرو شدند، گفت:"نمی دانم این یوونتوس بهتر از تیم 2015 است یا نه اما آنها خریدهای خوبی داشتند و تیم قدرتمندی هستند.

 

بازیکنان متفاوتی نسبت به فینال برلین در این دیدار بازی می کنند. یووه هنوز تیم بزرگی است اما نمی توانم بگویم که بهتر از تیم دو سال قبل هستند یا بدتر.

 

من از آن فینال خاطرات فوق العاده ای دارم اما این دیدار کاملا متفاوت است. هر دو تیم بی تردید مطمئن هستند که شانس دارند.

 

ما باید فوتبال خوبی ارائه بدهیم. آمار دفاعی یوونتوس در این فصل فوق العاده است.. اما هدف ما مثل همیشه است؛ خوب بازی کردن، فارغ از اینکه در کجا بازی می کنیم و بهتر بودن از یک حریف بسیار قدرتمند. البته که کار خیلی دشواری است."

دیدگاه‌ها