کد خبر : 1407975 | 22 فروردين 1396 ساعت 11:35 | 276.3K بازدید | 36 دیدگاه

پرونده ویژه ورزش سه؛ شما هم بنویسید 

نظرهای مثبت و منفی درباره یک چیپ جنجالی

پنالتی از دست رفته پرسپولیس مقابل الریان سوژه اول رسانه های ورزشی و شبکه های اجتماعی و اظهارنظرها درباره این حرکت مهدی طارمی است.

نظرهای مثبت و منفی درباره یک چیپ جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در پی رخ دادن یک پنالتی دردیدار پرسپولیس مقابل الریان و از دست رفتن این فرصت با ضربه ریسکی مهدی طارمی مهاجم سرخپوشان صف بندی موافقان و مخالفان این بازیکن و این ضربه پنالتی به سرعت شکل گرفته و مخاطبان فوتبال هریک نظری در این باره می دهند.


از دیشب و از لحظه رقم خوردن این اتفاق مطالب مختلفی در وب سایت ورزش سه نوشته شده و البته اظهارنظرهای متفاوتی در این باره انجام گرفته است، اظهارنظرهایی که خود می توانند باعث ایجاد موضع گیری های جدیدی در این باره بشوند. 


ورزش سه با جمع آوری یادداشت ها و آرای مختلف سعی می کند تصویری دقیق تر و واضح تر از چنین اتفاقی را پیش روی خوانندگان خود بگذارد. در لینک هایی که به این مطلب پیوست شده اند، می توانید نظرات موافق و مخالف و البته مطالب بدون داوری درباره این اتفاق را بخوانید، اتفاقی که البته نباید از یاد ببریم رخ دادن آن در ذات فوتبال است و در نهایت به وجود آوردن همین صحنه هاست که فوتبال را  تبدیل به ورزشی متمایز از سایر رقابت های ورزشی می کند.


 با خواندن این مطالب این فرصت را هم داریدکه خود نیز در بحث پنالتی و ضربه چیپ مهدی طارمی شرکت کنید. اینکه آیا موافق آنچه که از مخیله مهاجم پرسپولیس گذشت هستید یا حرکت او را کاملا تقبیح می کنید و آن را برخلاف مصالح تیمی پرسپولیس می دانید. 

 

 

 

1192150

 

 

 


در نهایت این شما و این مطالب ورزش سه درباره ضربه ای که شاید سرنوشت این فصل پرسپولیس را تغییر دهد:

 

 

طارمی بالاخره برانکو را سکته داد! 

کامنت نزار، کری نخون، چیپ هم نزن! 

یادداشتی در دفاع از پنالتی مهدی طارمی

واکنش طارمی به از دست رفتن پنالتی (عکس)

آقای طارمی الان چه وقت چیپ زدن بود

برانکو: تا من هستم طارمی پنالتی نمی‌زند

دیدگاه‌ها