کد خبر : 1408197 | 23 فروردين 1396 ساعت 10:26 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین در آسیا، قعرنشین در لیگ؛

میلیون ها دلار برای صعود زودهنگام جیانگسو

نماینده چین با تکیه روی دو ستاره گران قیمت خود با کسب 12 امتیاز به عنوان اولین تیم صعود کننده معرفی شد.

میلیون ها دلار برای صعود زودهنگام جیانگسو

به گزارش "ورزش سه"، جیانگسو نماینده قعرنشین لیگ چین با کسب چهارمین پیروزی متوالی در گروه H این رقابتها اولین تیمی شد که از گروه خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است.


جیانگسو که در این گروه با گامبا اوزاکا ژاپن، آدلاید استرالیا و ججو یونایتد کره جنوبی هم گروه است در روز چهارم مسابقات موفق شد با درخشش دو ستاره گران قیمت خود، با نتیجه سه بر صفر نماینده ژاپن را شکست دهد.


رامیرس و تکسیرا که سابقه بازی برای چلسی انگلستان و شاختار دونتسک اوکراین را در کارنامه خود دارند و از بازیکنان اصلی نماینده چین محسوب می شوند روز گذشته دو گل برای این تیم چینی به ثمر رساندند تا جیانگسو با کسب 12 امتیاز و اختلاف 8 امتیازی نسبت به سه تیم دیگر گروه که همگی 4 امتیازی هستند، راهی مرحله بعدی شود.


جیانگسو که یک سرمربی کره ای به نام یونگ سو چوی هدایت آن را بر عهده دارد، با گذشت 4 بازی از لیگ چین و کسب یک امتیاز در رده ما قبل پایانی قرار دارد اما نتایج خوب این تیم در لیگ قهرمانان فعلا روند داخلی این تیم در لیگ را تحت تاثیر قرارداده تا سرمربی سابق اف سی سئول همچنان شرایط خوبی روی نیمکت این تیم ثروتمند داشته باشد.

دیدگاه‌ها