کد خبر : 1408202 | 23 فروردين 1396 ساعت 10:31 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد فوق العاده پارس جنوبی‌جم در لیگ یک

پارس جنوبی با رسیدن به عدد 21 در شکست‌ناپذیری و دریافت تنها 12 گل از حریفان، رکورددار بی‌بدیل لیگ دسته اول دانست.

رکورد فوق العاده پارس جنوبی‌جم در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با کسب 56 امتیاز در طول سی‌و یک هفته تنها در رتبه دوم جدول لیگ آزادگان قرار گرفته است. آنها در حالی با یک امتیاز کمتر پشت سر سپیدرود قرار دارند که رکورددار کمترین باخت و کمترین گل خورده همراه با برد و تساوی برابر هستند. پارس‌جنوبی جم این امتیازات را در شرایطی کسب کرده که مهدی تارتار بازیکن اسبق پرسپولیس هدایت این تیم را در دست دارد و با نگاهی به لیگ‌برتر می‌توان گفت که امسال سال سرخپوشان با موفقیت پرسپولیس در لیگ‌برتر و موفقیت پارس‌جنوبی‌جم و مربی پرسپولیسی‌اش در لیگ دسته اول است.


پارس جنوبی اگر بتواند روند 21 هفته بدون شکستش را تا در 3 بازی آخرش مقابل ملوان، استقلال اهواز و بادران ادامه دهد و در سوی دیگر دروازه‌اش را به همین منوال بسته نگه دارد و به لیگ‌برتر صعود کند با احتمال صعود سپیدرود می‌توان گفت برای اولین‌بار اتفاقی که شاید کمتر در فوتبال ایران رقم خورده است در فصل 96ـ96 رخ خواهد داد؛ حضور دو تیم لیگ دسته دویی با اولین حضورشان در لیگ دسته اول و صعودشان به لیگ‌برتر، چیزی که شاید فوتبالی‌ها در ابتدای لیگ به هیچ عنوان پیش‌بینی نمی‌کردند و حالا در روزهای آخر لیگ این را به چشم شاهد هستند.


با صعود پارس جنوبی جم به لیگ‌برتر تعداد جنوبی‌ها لیگ به عدد 4 افزایش می‌یابد و آنها به همراه صنعت نفت آبادان، فولادخوزستان و استقلال‌خوزستان تیم چهارمی خواهند بود که در بالاترین سطح فوتبال ایران رقابت می کنند.

دیدگاه‌ها