کد خبر : 1408220 | 23 فروردين 1396 ساعت 11:00 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: من مسی نیستم، پائولو هستم!

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، پس از درخشش در دیدار شب گذشته مقابل بارسلونا، تاکید کرد که نمی خواهد با لیونل مسی مقایسه شود.​​​​​​​

دیبالا: من مسی نیستم، پائولو هستم!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با برتری 3-0 یوونتوس به پایان رسید، دیبالا با زدن دو گل ستاره میدان بود. در حالی که بسیاری این ستاره جوان را جانشین مسی در تیم ملی آرژانتین می دانند و بوفون هم دیبالا را یکی از سه بازیکن برتر دنیا توصیف کرد اما او ترجیح می دهد از این مقایسه ها فرار کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" مسی، مسی است که برای بارسا بازی می کند. من پائولو هستم و از عملکردم راضی ام اما می دانم که کار اینجا تمام نمی شود و کار راحتی در نوکمپ نخواهیم داشت.

 

 

1192374

 

 

من تلاش می کنم از لحظه لذت ببرم و به اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد، فکر نمی کنم. تمام تلاشم را می کنم تا جایی که می توانیم پیش برویم."

 

شایعاتی در مورد پیوستن دیبالا به بارسا هم منتشر شده و ژاوی او را خرید بسیار خوبی برای بارسا دانسته اما این ستاره آرژانتینی اعلام کرد از حضور در یوونتوس راضی است.

 

" از بودن در یوونتوس خیلی راضی هستم. تمدید قراردادم خیلی نزدیک است. هواداران من را دوست دارند و من هم باعث خوشحالی آنها خواهم شد."

دیدگاه‌ها