کد خبر : 1408490 | 24 فروردين 1396 ساعت 15:27 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: می‌خواهیم لیگ را با شایستگی به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد اظهار کرد تیمی جوان در اختیار دارد و به دنبال این است که لیگ را با شایستگی به پایان برساند.

سعداوی: می‌خواهیم لیگ را با شایستگی به پایان برسانیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم نفت و فولاد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا (جمعه) ۲۵ فروردین در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

 

نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: یک بازی بسیار سختی پیش روی ماست اما نکته ای که قابل توجه است این است که هر دو تیم دنبال پیروزی است. نفت دارای مربی خوب و بادانش و بازیکنان باتجربه‌ای است که تجربه ملی‌پوشی هم دارند. ما هم یک تیم جوانیم و به دنبال این هستیم که خودمان را تثبیت کنیم و لیگ را با شایستگی به پایان برسانیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

او درباره نتایج ضعیف این تیم در چند هفته اخیر گفت: وضعیت ما بد نیست. با تیم چهارم جدول پنج امتیاز فاصله داریم و سعی میکنیم در چهار بازی آینده بتوانیم شرایط تیم‌مان را بهبود ببخشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال  فولاد درباره افت ساسان انصاری هم اظهار کرد: او در پست تخصصی خودش بازی نمی‌کند ولی از زمانی‌که در این پست بازی کرده است، خوب ظاهر شده و برای آقای گلی خودش را معرفی کرده است. ما در نیم فصل دوم شرایط دفاعی‌مان بهتر شده است ولی در گلزنی بدشانس بودیم. باید تلاش کنیم. شاید بخشی از این مشکل به خاطر مربیان بوده است. در بازی با سپاهان هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. بازی های گذشته را فراموش کردیم و نگاهمان به آینده است تا بتوانیم مقابل هوادارن‌مان شرمنده نشویم.

 

سعداوی ادامه داد: تا پایان فصل قرارداد دارم و تا پایان فصل سعی می‌کنم عمکرد خوبی داشته باشم. این موضوع در فوتبال دنیا پذیرفته شده است. در بایرن مونیخ می‌بینید که از ۶ ماه پیش سرمربی جدید مشخص شده است ولی مربی فعلی با تمام قدرت کار می‌کند. در فوتبال ایران این‌گونه نیست و باید شرایطی را ایجاد کنیم که بازیکن و سرمربی با فراغ  بال تا پایان قراردادش کار کند.

 

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که قرارداد چند بازیکن در پایان فصل به اتمام می‌رسد هم اظهار کرد: قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان‌مان به پایان می‌رسد ولی جوانان خوبی در اختیار داریم. شاید نتیجه‌ تنها فاکتور نیست. تماشاگران و... هم دخیل هستند ولی کسانی که مسئولند، بهتر می‌توانند پاسخ بدهند. مثلا این فصل وقفه زیادی در لیگ وجود داشت. در کدام لیگ این وقفه وجود داشته است؟ مهمتر از همه ماموریت تیم‌ ‌ملی بود و همه باید تلاش می‌کردند تیم‌ ‌ملی نتیجه‌ مناسب بگیرد.

 

سعداوی درباره محرومان و مصدومان فولاد در دیدار مقابل نفت هم بیان‌ کرد: عبدالله کرمی مصدوم است و به این دیدار نمی‌رسد. همچنین میثم دورقی کمی احساس مصدومیت می‌کند.

دیدگاه‌ها