کد خبر : 1408532 | 24 فروردين 1396 ساعت 19:30 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیولی: هدف اینتر شکست میلان در دربی است

اینتر که هفته های اخیر شرایط چندان مطلوبی نداشته و دو باخت متوالی را تجربه کرده است، شنبه دربی دلامادونینا با میلان را پیش رو دارد.

پیولی: هدف اینتر شکست میلان در دربی است

 

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی که شاگردانش پس از سه بازی بدون برد، روز شنبه در هفته 32 سری آ ایتالیا پذیرای میلان هستند، در کنفرانس خبری امروزش گفت:« احساس می‌کنم که پس از ناامیدی در بازی با کروتونه، تمرکز کافی را به دست آورده‌ایم و می‌خواهیم شروعی مجدد داشته باشیم. انجام این کار در چنین بازی مهمی می‌تواند ارزش کار ما را دو برابر کند.  

 

 

1184800

 

 

 در بازی آخرمان آن تیمی نبودیم که در دو ماه گذشته دیده بودم، تیمی که از خودگذشتگی داشت. بنا به دلایل مختلف ما در دو بازی اخیرمان از خودگذشتگی لازم را نداشته‌ایم، اما این ویژگی در وجودمان هست و تنها باید آن را استخراج کنیم. بهتر است دیگر در مورد گذشته صحبت نکنیم. ما بازی بزرگی در پیش داریم و آینده مهمی در انتظارمان است.»

 

سرمربی نراتزوری ها در پایان گفت:« وظیفه ما ارائه بهترین عملکرد، کسب پیروزی‌های بیشتر و تلاش برای پیروزی در دربی دلامادونیناست. ما بازی‌های اخیرمان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و از اشتباهات‌مان درس گرفته‌ایم. برای شکست میلان هم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها