کد خبر : 1408685 | 25 فروردين 1396 ساعت 18:26 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: زلاتان در دوران اوج آمادگی قرار دارد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در آستانه دیدار برابر منچستریونایتد در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

کونته: زلاتان در دوران اوج آمادگی قرار دارد

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیدار رفت موفق شد در خانه با 4 گل شیاطین سرخ را مغلوب کند و حالا برای قهرمانی به 3 امتیاز جدال اولدترافورد نیز نیاز دارد.

 

کاندیدا شدن هازارد و کانته برای جایزه مرد سال جزیره: "این دستاورد بزرگی برای آنهاست و من امیدوارم آنها در ابتدا قادر به فتح لیگ برتر و بعد از آن جوایز فردی باشند.

 

 

1185753

 

 

من علاقه ای به انتخاب کردن از بین این دو بازیکن ندارم زیرا هر دوی آنها فصل بسیار خوبی را سپری کردند و من کانته، هازارد و همه بازیکنانم را لایق بهترین ها می دانم. خوشحالم که دو بازیکن از تیم من کاندیدا شده اند و علاقمندم بدانم در نهایت چه کسی برنده خواهد شد."

 

تجربه حضور در اولدترافورد با یوونتوس در سال 99: "ما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یونایتد رفتیم و من موفق به گلزنی شدم. آن گل را به خوبی به خاطر دارم زیرا در دوران حرفه ای من ارزش فراوانی داست. همچنین به یاد دارم که در دقایق پایانی رایان گیگز بازی را به تساوی کشاند.

 

 

1192844

 

 

آن بازی و فصای فوق العاده استادیوم را به خاطر دارم و بازی کردن در چنین موقعیتی برای بازیکنان لذت بخش است. در نهایت و در بازی برگشت ما 2-3 مغلوب شدیم و منچستریونایتد همان سال فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد."

 

دیدار برابر یونایتد: "مهم ترین نکته کسب 3 امتیاز است. با تیمی قدرتمند از لحاظ فیزیکی و تکنیکی مواجه خواهیم شد و یونایتدها قصد دارند خود را به جمع تیم بالای جدول برسانند. می دانم که آنها برای رسیدن به این هدف همه راه های ممکن را امتحان خواهند کرد.

 

بازی بسیار دشواری داریم و سعی کردیم هم از لحاظ دفاعی و هم از جنبه هجومی آماده این دیدار باشیم زیرا می دانیم یک جدال تاکتیکی پیش روی ماست."

 

شرایط مساعد زلاتان: "او در بهترین شرایط دوران ورزشی خود به سر می برد. زلاتان بازیکن بسیار بزرگی است که نه تنها قدرت تمام کنندگی بالایی دارد، بلکه در خدمت تیم نیز بازی می کند.

 

 

1191814

 

 

از نظر من زلاتان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و من باید از لحاظ دفاعی آماده مقابله با او باشیم زیرا در محوطه جریمه بسیار خطرناک ظاهر می شود. هر زمان که توپ به زلاتان می رسد، او یک تهدید بزرگ برای ما خواهد بود و بازیکنان چلسی باید با تلاش فراوان سعی بر متوقف کردن او و دیگر بازیکنان یونایتد داشته باشند."

دیدگاه‌ها