کد خبر : 1408709 | 25 فروردين 1396 ساعت 19:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی: گلزنی مقابل هواداران شیرین تر است

مائورو ایکاردی، گلزن جوان اینتر معتقد است حضور پیولی روی نیمکت اینتر تاثیرات مثبت فراوانی داشته است.

ایکاردی: گلزنی مقابل هواداران شیرین تر است


به گزارش "ورزش سه"، بعد از دوران ناکام دی بوئر، اینتر با پیولی هفته ها روی نوار موفقیت گام برداشت اما حالا این تیم از 3 بازی اخیر تنها 1 امتیاز کسب کرده است.

 

باخت برابر کروتونه: "همانگونه که پیولی اشاره کرد، ما همه اتفاقات را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده ایم اما تمام تلاش ما تنها معطوف به حال و آینده است زیرا بازی های مهمی پیش روی ماست و ما باید شکست برابر کروتونه را فراموش کنیم.

 

چند ماه نتایج خوب را نمی توان با یک یا دو بازی نادیده گرفت. علاقه ای به وعده دادن در مورد آینده ندارم اما خودتان می توانید تاثیرات مثبت پیولی را از زمان ورود به اینتر ببینید.

 

 

1186887

 

 

اگرچه نگرش صحیحی برابر کروتونه نداشتیم، اما هرگز آنها را دست کم نگرفته بودیم. همه بازیکنان و کادر فنی عصبانی بودند زیرا در این دیدار عملکردی مانند چند ماه اخیر ارائه ندادیم."

 

عدم توفیق در گلزنی بازی های خارج از سن سیرو از سپتامبر: "من معتقدم این اتفاق تصادفی است. البته من خیلی به این آمارها فکر نمی کنم و اذعان می کنم که گلزنی مقابل هواداران شیرین تر است.

 

وظیفه من گلزنی است و به دنبال بهانه جویی نسیتم. امسال شروع خوبی داشتم اما در حال حاضر چند بازی است که توفیقی در گلزنی نداشته ام."

دیدگاه‌ها