کد خبر : 1408815 | 26 فروردين 1396 ساعت 11:35 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار بازگشت نورافکن به ترکیب اصلی؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر صبای قم

آبی پوشان در روزی که جز فرشید باقری محرومی ندارند احتمالا با ترکیب همیشگی خود برابر صبا صف آرایی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صبای قم

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برابر صبای قم قرار خواهند گرفت. شاگردان منصوریان در این دیدار برای باز پس گیری رتبه دوم جدول محکوم به کسب برد هستند و باید پیش از دیدار برابر تراکتورسازی در تبریز، دوباره جایگاه دوم جدول را از این تیم پس بگیرند.


مهدی رحمتی در این دیدار دروازه بان استقلال خواهد بود و منصوریان با کاپیتان و گزینه مورد اعتمادش برابر صبا قرار خواهد گرفت. وریا غفوری در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت و زوج پادوانی و رابسون در این بازی احتمالا در مرکز خط دفاعی قرار می گیرند. البته با وجود نمایش متزلزل پادوانی این احتمال وجود دارد که منصوریان در این بازی از حسینی از ابتدا در ترکیب استقلال استفاده کند.


میلاد زکی پور که مصدومیت جزئی داشت، روز گذشته با استقلالی ها تمرین کرد و گزینه اول استقلال برای حضور در ترکیب است اما با توجه به فشردگی بازی ها این احتمال وجود دارد که منصوریان برای دیدار برابر تراکتورسازی به او استراحت بدهد.
در روز محرومیت باقری، منصوریان چاره ای به جز استفاده از زوج نورافکن و ابراهیمی در خط میانی ندارد و این دو هافبک استقلال جلوتر از دو مدافع میانی این تیم به میدان خواهند رفت. همچنین در این بازی فرشید اسماعیلی در مرکز خط میانی آبی ها پشت مهاجم مرکزی این تیم یعنی کاوه رضایی قرار می گیرد. بهنام برزای و علی قربانی نیز در این بازی احتمال بالهای کناری آبی پوشان هستند.


فشردگی بازی ها تنها اتفاقی است که می تواند باعث تغییر در چیدمان استقلال شود و منصوریان از گزینه هایی مانند حق دوست به جای اسماعیلی و یا حیدری به جای قربانی در ترکیب اولیه استفاده کند اما اهمیت دیدار با صبای قم و ارزش 3 امتیاز این دیدار عاملی است که منصوریان را وادار به استفاده از تمامی مهره های اصلی خود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها