کد خبر : 1408830 | 26 فروردين 1396 ساعت 12:51 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل بزرگ؛ جنگ حنیف - رحمتی در آزادی

بازی امروز استقلال - صبا یک دوئل تمام عیار بین دروازه بان استقلال و مدافع صبا است، 2 بازیکنی که سال ها رابطه بسیار نزدیک با هم داشتند اما حالا رابطه شان حسابی تیره و تار شده است.

دوئل بزرگ؛ جنگ حنیف - رحمتی در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بازی استقلال- صبا برای حنیف عمران زاده از انگیزه های ویژه ای برخوردار است، بازیکنی که بعد از 7 سال حضور در استقلال از این تیم جدا شد و در بازی امروز با انگیزه بالا تلاش می کند خودش را ثابت کند. حنیف عمران زاده بعد از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفت و البته در این بین شایعاتی مطرح شد او به دلیل اختلاف با مهدی رحمتی نامش در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته است، بازیکنی که سال ها رابطه نزدیکی با او داشت اما اتفاق های فصل گذشته در یکی از اردوها باعث شد که این دو در هفته های پایانی فصل اصلا رابطه خوبی با هم نداشته باشند.


بعد جدایی حنیف عمران زاده از استقلال او  با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرام خود به این اختلاف ها دامن زد تا جایی که رحمتی یکی دو بار مجبور شد به صورت غیر مستقیم جواب او را بدهد. اما ظاهرا اختلاف این 2 تا بازی با السد ادامه دار بود چرا که بعد از این بازی عمران زاده به رختکن استقلال رفت و گفته می شود با مهدی رحمتی آشتی کرد تا این 2 دوست قدیمی حداقل در ظاهر همه اختلاف ها را کنار بگذارند.


حالا امروز حنیف عمران زاده باید رو به روی استقلال و مهدی رحمتی قرار بگیرد و همه منتظر هستند ببینند واکنش این 2 چه خواهد بود و آیا با هم برخورد گرمی خواهند داشت یا نه. تردیدی نیست که عمران زاده اصلا از جدایی از استقلال خوشحال نیست و این که امروز با این موضوع برخورد حرفه ای انجام بدهد یا نه سوالی است که باید برای جواب آن چند ساعت صبر کنیم.

دیدگاه‌ها