کد خبر : 1408947 | 26 فروردين 1396 ساعت 19:13 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: امکان پیشرفت برای زلاتان وجود ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در مورد دیدار فردا عصر تیمش برابر چلسی صحبت کرد.

مورینیو: امکان پیشرفت برای زلاتان وجود ندارد

 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در فصل جاری تا به حال 2 بار مغلوب چلسی شده اند و امیدوارند فردا انتقام شکست سنگین دور رفت را بگیرند.

 

بهترین تیم فصل جاری: "بهترین تیم در لیگ برتر تیمی ست که بیشترین امتیازات را کسب کرده است. من می دانم که شما علاقه دارید از من انتقاد کنید زیرا زمانی که چلسی هم قهرمان لیگ برتر شدم به سبک بازی تیمم ایراد گرفتید اما حالا در مورد چلسی چنین کاری نمی کنید.

 

 

1187332

 

 

بهترین تیم آنی است که قهرمان می شود و ما خیلی از این عنوان فاصله داریم پس چلسی با اختلاف فراوانی از باقی تیم ها بهتر است."

 

خستگی بازیکنان: "با دو روز فاصله بازی کردن برای بازیکنان دشوار و برای بعضی آسان تر است که این موضوع به سن، ژن و طبیعت آنها باز می گردد. ما مصدومان زیادی داریم و امکان استفاده از سیستم چرخشی وجود ندارد.

 

در بعضی از پست ها امکان انتخاب برای ما وجود ندارد و قطعا چلسی برای این دیدار بهتر از ما آماده شده است. زمانی برای تمرین نداشتیم و تنها به ریکاوری پرداختیم. سعی کردم بهترین ریکاوری ممکن را داشته باشیم اما صادقانه به تمرین کردن نرسیدیم."

 

عملکرد مورینیو در اولین فصل: "این به تحلیل شما بستگی دارد. ممکن است بگویید آمار ما در خانه خوب نیست یا بگویید در بیرون از خانه کارنامه خوبی داشته ایم.

 

شما می توانید بگویید که من در اولین فصل حضورم در یونایتد موفق به فتح جام شدم یا می توانید آن را خیلی زود فراموش کنید.

 

از نظر من فصل خوب یعنی برای کسب بهترین نتیجه در همه بازی ها تلاش کنید و در همه بازی با تمام وجود بجنگید تا از اعتبار یونایتد دفاع کنید. در حال حاضر در کورس قهرمانی نیستیم و تنها برای قرار گرفتن در جع 4 تیم تلاش می کنیم اما هدف ما قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود."

 

 

1183726

 

 

شرایط زلاتان: "در این سن و سال بهترین عملکرد ممکن برای یک بازیکن حفظ شرایط کنونی است. در 26 یا 27 سالگی زمان برای بهبود و پیشرفت وجود دارد اما در 35 سالگی امکان پیشرفت وجود ندارد اما برای ماندن در اوج باید از لحاظ روحی و جسمی خود را حفظ کنید.

 

اگر زلاتان قادر به حفظ شرایط خود برای فصل آینده نیز باشد شرایط بسیار برای یونایتد خوب خواهد بود."

دیدگاه‌ها