کد خبر : 1409011 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:30 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

رویارویی استقلالی های سابق به ضرر ما شد

مرفاوی: 10 نفره شدن شرایط ما را بر هم زد

سرمربی صبای قم با حضور در نشست خبری بعد از دیدار برابر با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

مرفاوی: 10 نفره شدن شرایط ما را بر هم زد

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی بعد از شکست برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح صحبتهای مرفاوی در ادامه می آید:

 

10 نفره شدن شرایط ما را بر هم زد
بازی در نیمه اول با توجه به گلزنی هر دو تیم خوب بود. شرایط برابری داشتیم و بازی متعادل دنبال می شود. دو تیم موقعیت های زیادی به یکدیگر ندادند و در پرتاب اوت و کرنر صاحب موقعیت می شدند. در نیمه دوم زمانیکه ما 10 نفره شدیم، شرایط تیمی ما به هم خورد و استقلال فشار آورد و در نهایت گل خوردیم. در دقایق آخر روی اشتباه فردی روی ضربه کرنر گلی را دریافت کردیم که در آن صحنه بازیکنان یارگیری خوبی نداشتند. به استقلال تبریک می گویم و باید کار کنیم تا در بازی های بعد، شرایط بهتری داشته باشیم.

 


خداحافظی عنایتی به ضرر ما بود
ای کاش عنایتی موضوع خداحافظی را اعلام نمی کرد زیرا خود او نیز تحت تاثیر این موضوع بود. او با این هواداران بزرگ شده و شرایط بازی برای او سخت شده بود. از لحاظ روحی مقداری در شرایط بازی برابر تیم سابقش افت کرد. خداحافظی برای هر کسی ناراحت کننده است و این موضوع نیز به نظر من به ضرر ما شد. رو در رویی بازیکنان قدیمی استقلال با این تیم نیز به ضرر ما شد. اگر 10 نفره نمی شدیم، شاید برنده بازی را ترک می کردیم. با 10نفره شدن در این بازی شکست خوردیم و امیدوارم جبران کنیم.

 

هر چه توان داریم برای ماندن گذاشته ایم
از بازی اول تا به امروز تمام تلاش خود را برای حفظ تیم انجام داده ایم. هر چه توان داریم برای حفظ کردن تیم در لیگ برتر گذاشته ایم و سه بازی آینده برای ما حیاتی است. با تیم های بالانشین در هفته های گذشته رقابت کردیم. با تراکتورسازی و استقلال که مدعی نایب قهرمانی هستند، بازی کردیم و در هفته های آینده باید برابر سپاهان و نفت قرار بگیریم که بالا نشین هستند. امروز نیز نباید می باختیم و اگر هم 10 نفره نمی شدیم، شکست نمی خوردیم. استقلال نیز به لحاظ بدنی خسته بود و هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند. در بازی های گذشته فوتبال خوبی بازی کردیم اما بعد از افت روحی شکست خوردیم.

 

دیدگاه‌ها