کد خبر : 1409018 | 26 فروردين 1396 ساعت 21:31 | 91.9K بازدید | 5 دیدگاه

شورش پورموسوی علیه مسئولان خوزستانی

استقلال خوزستان تعطیل شد

مشکلات مالی تیم کار را به جایی رسانده که سرمربی این تیم در کنفرانس بعد از بازی تیمش اعلام کرد دیگر هیچ جلسه تمرینی برگزار نمی کنند، وعده های مسئولان بانک ملی و نمایندگان اهواز و البته پاسخگو نبودن آنها پورموسوی را عصبی تر از همیشه کرده است.

استقلال خوزستان تعطیل شد

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان از همان ابتدای فصل معلوم بود وضعیت ناخوشی در زمینه مالی خواهد داشت و عبدالله ویسی خیلی زود از این تیم کنار کشید تا سید سیروس پورموسوی مربی گری این تیم را قبول کند. پورموسوی اما در میانه فصل صدای اعتراضش بلند شد، مسئولان بانک ملی و گروه ملی هیچگونه کمکی به او نکردند و تنها استاندار خوزستان و شورای شهر اهواز 2میلیارد و 500 میلیون تومان به این تیم کمک کرد.


مشکلات استقلال خوزستان عجیب و غریب است، پول اقامت در عمان را فدراسیون فوتبال داده و پول اقامت و سفر به امارات را نیز مربی و سرپرست تیم از جیب خود داده است. هنوز که هنوز است معلوم نیست وضعیت این تیم چه خواهد شد، تیمی که در آستانه صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیاست و جدال این تیم برابر الفتح می تواند یک موفقیت بزرگ برای تیم پورموسوی باشد.


سید سیروس پورموسوی اما امروز پس از پایان بازی با سایپا دیگر صدای اعتراضش را خفه نکرد و تمام ناگفتنی هایش را گفت، صحبت های سر مربی استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی را مرور می کنیم:


به هیچ عنوان تمرین نمی کنیم
بخش دوم صحبت‌های من در خصوص مشکلات باشگاه است. با آقای یوسفی نماینده مجلس بارها تماس گرفتم و به او پیامک دادم اما پاسخگو نبود. با آقای الباجی نماینده مجلس هم تماس گرفتند اما او نیز جوابی به ما نداد.  نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران بانک ملی 11 بازیکن شوند و بازی بعد به میدان بروند. ما دیگر به هیچ عنوان تمرین نمی‌کنیم چون فکر می‌کنیم از تعصب بازیکنان سوءاستفاده می‌کنند. بازیکن ما 14 اردیبهشت قراردادش به پایان می‌رسد اما تنها 5 درصد گرفتند وقتی او می‌گوید جیب من خالی است چه پاسخی به او بدهم. گودرز داوودی، مهدی زبیدی و فرشاد جانفزا رباط صلیبی پاره کردند و خودشان پول عمل خود را دادند.

 

جوراب برای بازی نداشتیم
من به نمایندگی از بچه‌ها صحبت می‌کنم. مقابل لخویا قطر مدیرعامل باشگاه با ما بود اما کمک مالی نکرد. ما حتی پول هتل را هم نداشتیم که همین دغدغه‌ای شد و در شکست ما سهیم بود البته ما شکست را پذیرفتیم و سعی می‌کنیم آن را در دیدارهای بعد جبران کنیم. ما قبل از این بازی حتی جوراب هم نداشتیم. تنها هستیم و هیچ امیدی نداریم. فردا به تمرین نمی‌رویم مگر اینکه مشکلات مالی حل شود. اداره کل تربیت بدنی استان، نمایندگان مجلس و سایرین یک تیم تشکیل بدهند و مقابل فولاد به میدان بروند.
 


تمرین نخواهیم کرد
می‌توانیم با پیروزی در دیدارهای آینده امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داریم اما شک نکنید بازیکنان در تصمیم خود جدی هستند و تمرین نخواهیم کرد. اگر دوستی و برادری اعضای تیم نبود در این بازی هم به میدان نمی‌رفتیم. آرش افشین با جنگندگی بالایی بازی کرد و نشان داد که تعصب بالایی دارد. از مدیران باشگاه می‌خواهم جواب غیرت بازیکنان را بدهید. مربی ما، مارکو مدت زیادی است که پولی نگرفته است. ما ناراحت هستیم اما تلاش کردیم شادی را به خانه مردم خوزستان بیاوریم که شرمنده آنان شدیم. فکر می‌کنم اگر مشکلات حل شود در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم جبران کنیم.
 


تیم ما در حد محلات است
با آقای یوسفی جلسه‌ای داشتیم و او گفت که 11 فروردین پول به تیم تزریق می‌شود. دوازدهم و سیزدهم فروردین تعطیل بود و چهاردهم هم گذشت روز پانزدهم از 500 میلیون 170 میلیون به تیم دادند. این تیم در حد محلات است و نمی‌توانیم خود را با تیم‌هایی مانند الجزیره و الفتح مقایسه کنیم. با 6.5 میلیارد تومان می‌توانیم همه بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم. بازیکنی در تهران 51 درصد از قراردادش را گرفته و می‌گوید با غیرت بازی می‌کنم در حالی که بازیکن ما 3 برابر این مبلغ را طلبکار است و با تعصب بازی می‌کند.
 


گفتند پاداش قهرمانی حرام است
سازمان لیگ پاداش قهرمانی ما را نداده و گفته حرام است. نمی‌دانم چطور پارسال حرام نبود اما امسال حرام شده است؟! چیزی که به ما گفتند این است. مگر می‌شود چنین چیزی! سازمان لیگ مثل یک مرجع تقلید هر سال یک فتوا می‌دهد و امسال هم فتوا داده پاداش قهرمانی حرام است. صحبت‌های من با مدرک است و آن را نشان می‌دهم چون هم مدارک و هم پیام‌های آنها را دارم.
 


ذهن بازیکن مارا به هم ریخته اند
مدیر برنامه ای در تهران با بازیکن ما صحبت کرده و 3 تیم را به او معرفی کرده است. این عمل باعث شده فکر و ذکر بازیکنان ما بهم بریزد.

دیدگاه‌ها