کد خبر : 1409184 | 27 فروردين 1396 ساعت 16:53 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

بی تفاوتی‌ به لیزراندازهای پر دردسر (عکس)

در دیدار روز گذشته استقلال و صبا باز هم شاهد لیزر اندازی تعدادی از طرفداران در چشم بازیکنان بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، معضل جدید فوتبال ایران در عرصه بین المللی لیزر اندازهایی هستند که با دقت هر چه تمام تر چشم حریفان را در طول بازی در استادیوم آزادی در می آورند.

 

تکرار مکررات این اتفاق در دیدار استقلال و السد و مزاحمت ها برای ژاوی هرناندز بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این موضوع حساس کرد تا آنها ضمن تذکر سفت و سخت به آبی ها جریمه سنگین مالی برایشان در نظر بگیرند.

 

این اتفاق در دیدارهای تیم ملی و سرخابی ها در آسیا تکرار شد تا با شوربختی در انتظار شنیدن اخبار جریمه های بعدی بمانیم. به نظر می رسد در بین مسئولان میل چندانی برای جلوگیری از این معضل وجود ندارد یا اگه چنین میلی وجود داشته باشد اقدامی عملی برای برخورد با آن وجود ندارد. مهم ترین کاری که برای حل این موضوع وجود دارد، حضور دوربین هایی در ورزشگاه آزادی برای کنترل تماشاگران است تا متخلفین به راحتی شناسایی و متناسب با عملشان جریمه شوند.

 

عملی که در ورزشگاه های روز دنیا اجرایی شده و نتایج خوبی را برای میزبانان به همراه داشته اما هنوز در اصلی ترین ورزشگاه کشورمان محلی از اعراب ندارد.  

 

به هر روی برای جلوگیری از جریمه های بیشتر باید هرچه سریعتر مسئولان در این خصوص چاره ای را اتخاذ نمایند. اقدامی که اجرایش الزامی است و می تواند قبل از اتفاقات تلخ بعدی به وقوع بپیوندد.

 

در زیر عکس منتشر شده در آژانس عکس همشهری از لیزر انداز ورزشگاه آزادی در دیدار دیروز صبا و استقلال را مشاهده می کنید.

 

1193336

دیدگاه‌ها