کد خبر : 1409274 | 28 فروردين 1396 ساعت 09:23 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره مربی کروات به داوران قطری

استیماچ: 9 امتیاز تیم الشحانیه را دزدیدند!

سرمربی کروات و همیشه معترض الشحانیه بار دیگر در گفتگو با رسانه های قطری نسبت به اشتباهات داوری در لیگ ستارگان اعتراض کرد.

استیماچ: 9 امتیاز تیم الشحانیه را دزدیدند!

به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ سرمربی کروات که تنها چند روز بعد از سقوط به دسته اول با یک شانس بزرگ برای حفظ تیمش در لیگ ستارگان روبرو شد تا شاگردانش را در پلی آف بقا به مصاف القطر بفرستد در آستانه این بازی حساس با حمله دوباره به داوران قطری و فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد الشحانیه استحقاق ماندن در لیگ ستارگان را داشت.


استیماچ در گفتگو با استاد الدوحه گفت:« تیم من یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم لیگ ستارگان بود اما داوران با اشتباهات فاحش خود نزدیک به 9 امتیاز از من و شاگردانم دزدیدند که این اتفاق در هیچ نقطه ای از فوتبال دنیا نمونه اش دیده نمی شود. الان هم با توجه به این که ما لایق ماندن در لیگ ستارگان بودیم با نهایت آمادگی به مصاف القطر می رویم و امیدوارم اشتباهات داوری دوباره گریبانگیر ما نشود».


سرمربی کروات در بخش دیگری از مصاحبه اش با این روزنامه قطری از تصمیمش برای تمدید قرارداد با الشحانیه و ماندن در فصل آینده خبر داد و مدعی شد برنامه های زیادی برای رساندن این تیم به جمع تیم های مدعی و بالانشین فوتبال قطر دارد.

دیدگاه‌ها