کد خبر : 1409489 | 29 فروردين 1396 ساعت 09:41 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض های استیماچ جواب داد

پلی‌آف قطر را داوران اروپایی سوت می‌زنند

در پی اعتراض های شدید مربی کروات الشحانیه به اشتباهات تاثیرگذار داوران قطری در بازی های این تیم اتحادیه فوتبال این کشور برای پلی آف حساس فردا شب از داوران اروپایی سود خواهد برد.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ سرمربی کروات الشحانیه در آخرین صحبت های خود در رسانه های قطر بار دیگر با حمله به داوران بومی قطری مدعی شد اگر اشتباهات آنها نبود و 9 امتیاز الشحانیه دزدیده نمی شد تیم او الان برای بقا نیازی به حضور در پلی آف نداشت از همین رو اتحادیه و فدراسیون فوتبال قطر باید تصمیمات مقتضی برای اعاده حق تیم های متضرر را اتخاذ کنند.

 

1193632


جنجال های این مربی کروات که بیشتر توجهات را معطوف به داوران ضعیف قطری کرد باعث شد تا اتحادیه فوتبال قطر درست مثل بازی های حساس لیگ ستارگان قطر میان مدعیان برای پلی آف بقا در لیگ ستارگان که فردا شب میان تیم های الشحانیه و القطر برگزار می شود از داوران اروپایی بهره ببرد تا جلوی هر گونه شائبه ای گرفته شود.


بنا بر اعلام رسمی این اتحادیه قضاوت این بازی حساس را داور سرشناسی از سوئد برعهده خواهد داشت. جوناس اریکسن سوئدی که بازی های بسیار مهمی در چمپیونزلیگ اروپا را سوت زده به همراه دو هموطنش عهده دار قضاوت پلی آف قطر خواهند بود. داورانی که امروز وارد دوحه خواهند شد تا با استراحت کافی برای قضاوت فرداشب آماده باشند.

دیدگاه‌ها