کد خبر : 1409702 | 30 فروردين 1396 ساعت 09:53 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ثابت می کنیم الشحانیه مستحق سقوط نبود

استیماچ: امیدوارم زهیوی یک نیمه به ما کمک کند

پلی اف بقا در لیگ ستارگان قطر امشب برگزار می شود و الشحانیه امیدوار است با حضور ستاره های ایرانی اش بتواند از سد القطر بگذرد و به حضورش در لیگ ستارگان ادامه دهد.

استیماچ: امیدوارم زهیوی یک نیمه به ما کمک کند

به گزارش "ورزش سه"، با ادغام دو تیم لخویا و الجیش برای فصل آینده این شانس به الشحانیه رو کرد تا در یک بازی با القطر در پلی آف بقا در لیگ ستارگان قطر از سقوط به دسته پایین تر فرار کند. فرصتی که مربی کروات الشحانیه مدعی است باید در اختیار شاگردان او قرار می گرفت چون اصلا مستحق سقوط نبودند.


ایگور استیماچ شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی گفت:« امشب به همه از مدیران فدراسیون و اتحادیه فوتبال قطر تا مدیران باشگاه و طرفداران مان ثابت می کنیم که مستحق سقوط نبودیم و اگر اشتباهات داوری گریبان ما را نمی گرفت الان با خیال آسوده برای فصل بعد آماده می شدیم».


این مربی ادامه داد:« در بهترین شرایط قرار داریم و باشناخت کاملی که از القطر داریم امشب به میدان می رویم تا از این آزمون دشوار سربلند خارج شویم.خوشبختانه اعتماد به نفس در تیم ما موج می زند تا جایی که از زمان ورود من به تیم تا الان هیچ گاه بازیکنانم را این قدر سرحال و با انگیزه ندیده بودم».


مربی کروات با اشاره به این که مهاجم ایرانی اش کاملا از مصدومیت رهایی پیدا نکرده، تصریح کرد:« رحیم زهیوی خیلی تلاش کرد که آمادگی اش را برای این بازی به دست بیاورد و من امیدوارم او بتواند در بازی با القطر حداقل یک نیمه الشحانیه را همراهی کند چون حضور این بازیکن در خط حمله بسیاری از مشکلات ما را حل خواهد کرد».


استیماچ در پایان گفت:« این فرصتی طلایی برای بازیکنان الشحانیه است تا خود را به همه ثابت کنند. این نکته را در روزهای گذشته بارها به آنها گوشزد کردم و امیدوارم که آنها بتوانند در بازی امشب برای خود اسم و رسمی رقم زده و فصل بعد هم فرصت مقابله با بهترین تیم های قطر را داشته باشند».

دیدگاه‌ها