کد خبر : 1410161 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:55 | 77.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیر از پرسپولیس از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم؛

آقایی: اگر غیربومی بودم، بت می‌شدم

مدافع تیم تراکتورسازی نسبت به عدم مذاکره باشگاه با خودش برای فصل آینده گلایه های تندی کرد.

آقایی: اگر غیربومی بودم، بت می‌شدم

به گزارش "ورزش‌سه"،  سعید آقایی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: برای ما مهم 3 امتیاز بازی بود و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم. هواداران مثل همیشه شرمنده مان کردند و تا آخرین لحظه حمایت کردند امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی جواب هواداران را بدهیم.


وی درباره مصدومیتش گفت: مصدومیت من  همان آسیب دیدگی قبلی بود و پایم ضربه خورد. امیدوارم در ادامه راه مشکلی برای من ایجاد نکند؛ قلعه نویی هر تصمیمی بگیرد ما اطاعت می کنیم.


مدافع تراکتورسازی درباره مشکلات مالی تیمش بیان کرد: دیگر پول نگرفتن برای ما عادی شده است. از دو سال پیش هم طلب داریم. با این حال ما تابع کاپیتان مان مهدی کیانی هستیم و هرچه او بگوید، انجام می دهیم.


آقایی درباره احتمال جدایی اش از تراکتور افزود: من تراکتورسازی را دوست دارم؛ این تیم شهرم است. با این حال هنوز کسی از تراکتور با من حرف نزده است. تا پایان فصل منتظر می مانم تا مسئولان باشگاه با من حرف بزنند. باید ببینیم در آینده چه می شود.متاسفانه همانطور که گفتم هیچ کس از تراکتور با من حرف نزده است.  الان اگر بازیکن غیربومی بودم بت می شدم و فحش هم تحمل نمی کردم. از من تشکر هم می کردند. 


آقایی درباره حضورش در پرسپولیس گفت: من غیر از پرسپولیس از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام.

دیدگاه‌ها