کد خبر : 1410240 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 12:44 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی بزرگ رحمتی در جدال با قلعه نویی(عکس)

کاپیتان استقلال بازهم در بازی مستقیم با مربی که اصلا رابطه خوبی با او ندارد شکست خورد تا بدشانسی او همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، شکست استقلال برابر تراکتورسازی به نظر برای مهدی رحمتی، بیشتر از سایر هم تیمی هایش گران تمام شد. مهدی رحمتی در لیگ چهاردهم به دلیل اختلاف با امیرقلعه نویی از استقلال رفت و از آن به بعد هرگز دل این دو با هم صاف نشد. امیرقلعه نویی در پایان لیگ چهاردهم از سرمربیگری استقلال کنار رفت و مهدی رحمتی با پرویز مظلومی به این تیم برگشت.

 

1194390


در نیم فصل اول لیگ پانزدهم امیر قلعه نویی تیمی نداشت اما او درست سر بازی با استقلال، سرمربی تراکتورسازی شد تا حساسیت این بازی چند برابر شود. در شروع کار امیرقلعه نویی در تراکتورسازی اوضاع برای رحمتی بسیار خوب پیش رفت چراکه او در بازی اول در تبریز با تیم امیرقلعه نویی به تساوی رسید و چند روز بعد در جام حذفی موفق شد سرمربی که اصلا رابطه خوبی با او ندارد را شکست بدهد.

 

1194389


اما بعد از این بازی مهدی رحمتی دیگر هرگز رنگ پیروزی برابر امیرقلعه نویی را ندیده است و در  3 بازی پشت سرهم از او شکست خورده است. 


البته روز گذشته اوضاع برای رحمتی داشت خوب پیش می رفت و دو تیم به نتیجه مساوی راضی بودند اما این از بدشانسی او بود که شوت محمد ابراهیمی از فاصله دور وارد دروازه اش شد تا او بازهم در رقابت با امیرقلعه نویی ناکام باشد.

 

عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها