کد خبر : 1410499 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 16:15 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری ال کلاسیکو

انریکه: با یا بدون نیمار، آماده مصاف با رئال هستیم

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا با خوشبینی به بازی حساس فردای تیمش مقابل رئال نگاه می کند.

انریکه: با یا بدون نیمار، آماده مصاف با رئال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در لالیگا با سه امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر از رئال در رده دوم قرار دارد و از لیگ قهرمانان نیز حذف شده، به ال کلاسیکو به عنوان یک جدال مرگ و زندگی نگاه می کند.

بارسا می داند که شکست به منزله هل دادن رئال به سمت قهرمانی است. آبی اناری ها در صورت رد فرجام خواهی شان در دادگاه حکمیت ورزشی، نیمار را نیز برای بازی فردا در اختیار نخواهند داشت.

 

 

1194591

 

 

لوئیس انریکه در نشست خبری ال کلاسیکو گفت:« در مقطع بسیار حساسی از فصل قرار داریم و شرایط بسیار خاص است. فردا با رقیب همیشگی و با تیمی که صدرنشین لالیگا است مسابقه داریم. هدف ما در اختیار گرفتن کنترل توپ و میدان و تحمیل ایده هایمان به رئال است. به خودمان و توانایی های مان نیز ایمان کامل داریم. برای ما فردا فقط پیروزی اهمیت دارد و حتی تساوی هم گره گشای ما نخواهد بود.»

 

نیمار:« فکر می کنم اصرار باشگاه برای بخشیده شدن نیمار و فرجام خواهی در دادگاه حکمیت ورزشی اقدام درستی بوده است. در هر صورت، چه با و چه بدون نیمار، خودم و تیم برای مصاف فردا آماده هستیم.»

 

پیکه و زیر سوال بردن ارزش های رئال:« بازهم دوست ندارم در این مورد اظهار نظر کنم؛ با این حال حرف های او چندان بد نبود و هر انسانی آزاد است در مورد مسائل مختلف آنگونه که دوست دارد اظهار نظر کند.»

 

مسی:« او کاملا آماده است ولی الان زمانی نیست که فقط روی مسی تمرکز شود. حالا وقت آن است که تیم خودش را نشان دهد و اطمینان دارم که هر بازیکنی که در زمین باشد، بهترین عملکرد را از خود ارائه خواهد داد. برای این بازی هیچ کار بیشتری نسبت به روزهای قبل انجام نداده ام. بازیکنانم مثل خودم به اهمیت ال کلاسیکو واقف هستند.»

 

دیدگاه‌ها