کد خبر : 1410555 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 19:03 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

زرینچه: دفاع و ضدحمله همیشه جواب نمی دهد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید شاگردان منصوریان برابر تراکتورسازی ترسو بودند و شکست خوردند.

زرینچه: دفاع و ضدحمله همیشه جواب نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با ورزش سه درباره دیدار استقلال برابر تراکتورسازی گفت: بازی بسیار نزدیکی بود. تراکتورسازی به دنبال کسب برد و استقلال برای نباختن به میدان آمد و در نهایت استقلال به دلیل ترسو بازی کردن، باخت. در همه بازی ها قرار نیست استراتژی دفاع و ضد حمله جواب بدهد. البته استقلال در این دیدار این شانس را داشت که بازنده نباشد و به هدف خود نیز رسیده بود اما در لحظات پایانی یک توپ از میان همه بازیکنان رد شد و وارد دروازه استقلال شد.


مربی پیشین استقلال در ادامه عنوان کرد: هر چند استقلال در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشته اما روند این تیم راضی کننده نیست. با توجه به صحبتهای ابتدای فصل انتظارات از استقلال زیاد بود و هواداران انتظار کیفیت بالایی از تیم داشتند اما این اتفاق رخ نداد.


او افزود: با این روند کار استقلال برای سال آینده سخت است. سپاهان با حضور کرانچار تقویت شده و با حضور برانکو در پرسپولیس این تیم برای فصل آینده نیز مدعی است. استقلال با این روند برای فصل آینده کار بسیار سختی دارد.


زرینچه در پایان در واکنش به شادی قلعه نویی برابر استقلال، گفت: او برای استقلال به عنوان بازیکن و مربی زحمت کشیده است اما دلیل ندارد که بعد از برد خوشحالی نکند. کسی نباید از شادی او ناراحت شود زیرا در فوتبال اروپا می بینیم که گواردیولا برابر بارسلونا که قرار می گیرد با همه وجود به دنبال برد است و در طول جریان بازی بارها بالا و پایین می پرد.

 

دیدگاه‌ها