کد خبر : 1410681 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 13:41 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهمترین نگرانی ما در شروع کار آسیب‌دیگی برخی بازیکنان بود

اکبری: نمی‌توان درباره نتیجه لیگ جهانی پیش‌بینی کرد

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی از بازیکنان به مرز پختگی رسیده‌اند و نمی‌توانیم آنها را کنار بگذاریم، اما می‌توان در کنارشان از بازیکنان جوان استفاده کرد.

اکبری: نمی‌توان درباره نتیجه لیگ جهانی پیش‌بینی کرد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران بعد از تمرینات امروز اظهار داشت: هر مربی برای خودش یک شیوه تمرینی دارد در نهایت برای اینکه مربی با آنچه در ذهنش وجود دارد بازیکن را از نظر روحی و روانی به وضعیت مطلوب برساند.

 

اکبری افزود: تمرینات خوبی برای فصل آماده‌سازی بازیکنان فراهم شده و امیدوارم با طراحی برنامه‌های خوب سرمربی و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم. بحث آسیب‌دیدگی چند بازیکن مهمترین نگرانی ما در زمان شروع بود که خوشبختانه آنها رو به بهبودی هستند و امیدوارم با اضافه شدن این بازیکنان شرایط بهتر شود.

 

مربی تیم ملی ایران در ادامه درباره تغییر رویه تیم ملی با حضور کولاکوویچ، عنوان کرد: اصلا نمی‌توان از حالا پیش‌بینی کرد در لیگ جهانی چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما امیدوارم بهتر از گذشته عمل کنیم. شاید در گذشته والیبال ما را نمی‌شناختند، اما حالا هر چه جلو می‌رویم تیم‌های دیگر روی ایران به عنوان یک تیم قدرتمند حساب می‌کنند و ایران حالا شناخته‌ شده‌تر از قبل است. به همین دلیل کار سختی داریم، اما باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

اکبری همچنین در پاسخ به این سوال که داورزنی گفته باید نسل جدیدی جایگزین شود و خون تازه‌ای به والیبال تزریق شود، نظر شما در این باره چیست، تصریح کرد: داورزنی تجربه این کار را دارد و موفق بوده، اما بچه‌های ما از نظر سن و سال در شرایطی نیستند که آنها را کنار بگذاریم می‌توانیم آنها را حفظ کنیم و بازیکنان دیگر را اضافه کنیم. خیلی از بازیکنان مثل معروف و موسوی در اوج پختگی هستند. باید از این پتانسیل‌ها استفاده کرد و در کنارشان جوانان نیز قرار بگیرند. برنامه فدراسیون این است که بازیکنان جوانی اضافه شوند و با نظر کولاکوویچ این اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها