کد خبر : 1410695 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 14:21 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکزمان روی بازی با الاهلی است

خرمگاه: ابراهیمی و رحمتی دوست صمیمی هستند

مربی استقلال ماجرای درگیری دو ستاره تیمش در جریان بازی با تراکتورسازی را رد می کند.

خرمگاه: ابراهیمی و رحمتی دوست صمیمی هستند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 3 روز از بازی استقلال برابر تراکتورسازی می گذرد، شایعاتی مطرح شده که امید ابراهیمی و مهدی رحمتی در جریان بازی با هم درگیر شده اند.  در این بین گفته می شود امید ابراهیمی در جریان بازی به یکی از واکنش های مهدی رحمتی اعتراض کرده و باعث شده این 2 در جریان بازی با هم درگیر شوند.


محمد خرمگاه در گفتگو با ورزش سه ادعا می کند در این بازی هیچ اتفاقی بین مهدی رحمتی و امید ابراهیمی رخ نداده است: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.  متاسفانه هر روز اخباری مطرح می شود تا جو تیم ما به هم بریزد در حالی که ما در برهه حساسی قرار داریم و خود را برای بازی با الاهلی آماده می کنیم.  امید ابراهیمی و مهدی رحمتی رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و من که کنار خط بودم اصلا ندیدم بحثی بین آنها صورت بگیرد. 


او ادامه داد: وقتی می بینند ما نتیجه می گیریم،می خواهند جو استقلال را به هم بریزند. ما بازی مهمی باالاهلی داریم و از شما خواهش می کنم جو تیم ما را به هم نریزید. این صحبت ها کمکی به ما نمی کند و بزرگترهای استقلال رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند.


سرمربی استقلال در مورد بازی روز سه شنبه برابر الاهلی هم می گوید: تمام تمرکزمان روی این بازی است و سعی می کنیم با نتیجه مناسبی که در این بازی کسب می کنیم به مرحله بعد صعود کنیم.

دیدگاه‌ها