کد خبر : 1411210 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 16:40 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با فاکس اسپورت

اظهارات عجیب کاپلو بر علیه رئال مادرید

فابیو کاپلو سال های 1997 و 2007 رئال مادرید را به دو قهرمانی لالیگا رسانده با این حال در جایگاه مفسر فوتبال هرگز شاهد اظهارنظر های جانبدارانه او از رئال نبوده ایم.

اظهارات عجیب کاپلو بر علیه رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کاپلو با دو بار قهرمان کردن رئال در لالیگا، جایگاه ویژه ای میان هواداران این تیم دارد ولی پس از مصاحبه شب گذشته او در مورد ال کلاسیکو، شاید این موقعیت او به خطر بیفتد.

رئال یکشنبه شب در برنابئو با نتیجه 2-3 مغلوب بارسا شد در حالی که از دقیقه 75 با اخراج راموس، ده نفره بود و گل سوم را نیز در دقیقه 92 و روی نبوغ مسی دریافت کرد.

کاپلو که چند سال است برای شبکه فاکس اسپورت به تفسیر بازی ها می پردازد، پس از گل پیروزی بخش مسی نتوانست خودش را کنترل کند و پشت میکروفن از خوشحالی فریاد زد!

 

 

1194961

 

 

او در پایان بازی نیز گفت:« من نگرش بازیکنان رئال را در این بازی نفهمیدم. به نظرم شیوه رئالی‌ها در این دیدار درست نبود. هر وقت ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، بازیکنان رئال سعی می‌کنند مسی را مصدوم کنند و این اتفاق را بارها دیدیم. در همان ابتدای بازی نیز مارسلو می‌خواست مسی را مصدوم کند.»

 

او درباره اخراج سرخیو راموس گفت:« به نظرم اخراج راموس درست بود. کسانی که معتقد هستند راموس نباید اخراج می شد، بهتر است یک‌بار دیگر این صحنه را ببینند تا متوجه شوند راموس با چه خشونتی به پای مسی حمله کرد و به نظرم داور تصمیم درستی گرفت. حرکت راموس مثل یک جنایت بود!»

 

 

1158448

 

 

کاپلو هم‌چنین درباره مسی و رونالدو نیز گفت:« هر دو بازیکنان بزرگی هستند. از نظر من مسی یک نابغه در فوتبال جهان است و کریستیانو نیز یک بازیکن بزرگ. مسی متفاوت است و با بقیه بازیکنان بزرگ فرق دارد. او یک بازیکن نابغه است که کارهای جادویی با توپ فوتبال انجام می‌دهد. در این دیدار ال کلاسیکو من کارهایی از مسی دیدم که قبل از آن در بازی‌های دیگر ندیده بودم و به همین خاطر است که باید گفت، مسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است.»

دیدگاه‌ها