کد خبر : 1411302 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 22:18 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: دست تیم‌ها در آزادی بالاست

هافبک استقلال معتقد است تمام حریفان در ورزشگاه آزادی کار سختی دارند.

حیدری: دست تیم‌ها در آزادی بالاست

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، خسرو حیدری در پایان دیدار با الاهلی گفت: ابتدا باید از تماشاگران تشکر کنم چون با وجود باران شدید، ورزشگاه را پُر کرده بودند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.


او ادامه داد: در نیمه اول الاهلی خیلی بسته بازی کرد و روی یک اشتباه گل خوردیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و به نظرم می توانستیم برنده باشیم ولی در جام باشگاه های آسیا مسابقات سخت است و از طرف دیگر الاهلی تیم حرفه ای و بازیکنان گران قیمتی دارد.


این بازیکن استقلال اضافه کرد: شاید اگر هواداران امشب از تیم حمایت نمی کردند، نمی توانستیم به بازی برگردیم؛ در ابتدای نیمه دوم که وارد زمین شدیم منسجم بودیم تا حتما به گل برسیم و فکر می کنم شور و هیجان هواداران کمک زیادی به ما کرد.


حیدری درباره بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی اظهار کرد: فکر می کنم اگر مسابقات به صورت رفت و برگشتی باشد و حریفان یک بار به ورزشگاه آزادی بیایند، بهتر است با تیم های عربستانی رقابت نکنیم.


او درباره مسابقه سخت امشب با الاهلی گفت: فکر می کنم هر تیمی به استادیوم آزادی بیاید، دستانش بالا است.


هافبک استقلال درباره پرداخت مطالبات بازیکنان عنوان کرد: مطمئنا این مسئله در بالا رفتن روحیه بازیکنان موثر است؛ با اینکه مشکلات مالی داشتیم ولی بچه های تیم آمدند و بازی کردند و حتی صدرنشین آسیا بودیم؛ دست تمام اسپانسرهای تیم درد نکند که بخشی از مطالبات را دادند.


حیدری یادآور شد: باشگاه به بازیکنان چک داده است؛ ان شاالله ببینیم چطور می شود؛ این پرداختی ها از طرف اسپانسر است.

دیدگاه‌ها