کد خبر : 1411686 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 14:38 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

بیلی: برای مورینیو، بارسا و سیتی را رد کردم

اریک بیلی، مدافع منچستریونایتد مدعی شد که ژوزه مورینیو او را متقاعد کرد تا پیشنهاد بارسلونا و منچسترسیتی را رد کند و به این تیم بپیوندد.

بیلی: برای مورینیو، بارسا و سیتی را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، هر سه باشگاه در تابستان 2016 به دنبال جذب مدافع ساحل عاجی بودند. به نظر می‌رسید که سیتی از باقی گزینه ها به او نزدیک تر باشد ولی صحبت با مورینیو در نهایت باعث شد تا بیلی با 30 میلیون پوند، پیراهن یونایتد را به تن کند.

 

1195741

 

 

او در این رابطه گفت:" من در ساحل عاج بودم، از یک مربی پرتغالی با من تماس گرفته شد، او خودش را معرفی کرد ولی من باورم نمی‌شد که چه کسی با من تماس گرفته است. پیش از اینکه به یونایتد بیایم، سیتی بود که من را تحت نظر داشت.در ذهنم می‌خواستم به آنجا بروم ولی همه چیز عوض شد.حس کردم که مورینیو واقعا من را می‌خواهد. او علاقه اش را نشان داد، با من تماس گرفت و برای همین است که در منچستریونایتد حضور دارم.

منچسترسیتی با ایجنت من تماس گرفت،  بارسلونا هم با ایجنت من در تماس بود ولی آنها به اندازه مورینیو به دنبال جذب من نبودند. او واقعا تلاش کرد. البته که باشگاهی که به آن می‌پیوندید مهم است ولی مربی مهم تر است. اگر بازیکنی حس کند مربی او را می‌خواهد، به آن باشگاه خواهد پیوست زیرا انگیزه ویژه ای دریافت خواهد کرد."

دیدگاه‌ها