کد خبر : 1412199 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 20:17 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: بازیکنانم برای رحمتی به میدان رفتند

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

منصوریان: بازیکنانم برای رحمتی به میدان رفتند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


مشهد پایگاه قوی برای استقلال است
خوشحالم در ورزشگاهی هستیم که پایگاه قوی استقلال است. مشهد پایگاه قوی استقلال است و مردم برای ما در این دو روز سنگ تمام گذاشتند. زمانیکه وارد هتل می شدیم به ما محبت داشتند و امروز نیز ما را به سمت ورزشگاه بدرقه کردند. خدا را شکر می کنم که توانستیم در نهایت لبخند را به روی لب هواداران بیاوریم. می دانستیم که پدیده تیم سختکوشی است. مهاجری از یک مسیر سخت رد شد و به اینجا رسید و فارغ از هر نتیجه ای باید به او خسته نباشید بگویم. ما در روزهای سخت استقلال و پدیده با یکدیگر ارتباط داشتیم و درد و دل می کردیم.


همه برای رحمتی به میدان رفتند
به سختکوشی بازیکنان امیدوار بودیم و در نیمه دوم همه بازیکن برای مهدی رحمتی به میدان رفتند و به جسارت و دلاوری بازیکنانم خسته نباشید می گویم که اجازه ندادند کاپیتان آنها، مهدی رحمتی ناراحت زمین را ترک کند. این برد را مانند همیشه به هواداران به ویژه مشهدی ها هدیه می کنیم و دست تک تک آنها را می بوسیم که زحمات زیادی کشیدند. روز گذشته اتفاقات عجیبی رخ داد و زحمات زیادی برای ما کشیدند و این برد را به همه هواداران استقلال هدیه می کنیم. در نیمه دوم بازیکنان ما برای بازگشت به جایگاه دوم، شادی هواداران و از همه مهم تر کاپیتان تیم جانفشانی کردند.


همدلی نقطه قوت تیم ما بود
نقطه قوت تیم ما فارغ از مسائل تاکتیکی، همدلی و اتحاد تیمی بود. بعضی روزها نمی شود در مورد کار تاکتیکی حرف زد و امروز خواست بازیکنان برای خوشحال کردن رحمتی باعث شد تا ما برنده بازی باشیم. پدیده تیم سختکوشی است و بعد از گل اول نیز شانس برای گل دوم داشت و باید بگویم این تیم باخت را به سختی قبول کرد. ایستادن و صبر و حوصله پشت مهاجری نتیجه ی خوبی داشت که مجموعه پدیده به این نتیجه رسید.


شادی ام با نورافکن تمرین شده نبود
شادی من و نورافکن تمرین شده نبود اما خودم را سفت نگه داشتم زیرا او گاهی وقتها بدن من را با بازیکن حریف اشتباه می گیرد. این برای دومین مرتبه است که این شادی را با امید نورافکن انجام می دهیم. خوشحالم که این جوان با لیاقت امروز درخشید و استقلال از آکادمی خودش ستاره هایی را به فوتبال تحویل می دهد.


داور موفق بود
بین دو نیمه به داور مسابقه گفتم حتی اگر شکست بخوریم شما یکی از بهترین داوری ها را انجام دادید. کمک های او نیز بسیار موفق بودند. حتی اگر امروز می باختیم نیز باید از داور مسابقه تعریف می کردم زیرا آینده روشنی در انتظار اوست.

دیدگاه‌ها