کد خبر : 1412218 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 20:38 | 182.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: بی‌غیرتم و دیگر در پرسپولیس نمی‌مانم!

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بعد از دیدار با ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: با وجود 5 سال قرارداد با پرسپولیس، بازی با الوحده آخرین بازی من برای پرسپولیس است و نمی دانم در مورد شعار هواداران چه بگویم.

بیرانوند: بی‌غیرتم و دیگر در پرسپولیس نمی‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در ادامه درباه شعار های تماشاگران که بازیکنان را بی غیرت می نامیدند، گفت: این بی غیرتا در پرسپولیس توانستند رکوردی را ثبت نمایند و آن این بود که در خانه هیچ شکستی را نپذیرفتیم. بی غیرت قهرمان لیگ نمی شود، بی غیرت آقای گل نمی شود، بی غیرت با اقتدار قهرمان لیگ نمی شود ، بی غیرت کمترین گل خورده لیگ ایران را ندارد، بی غیرت بهترین پرسپولیس تاریخ باشگاه را نمی سازد. همه ی اینها نشان می دهد بازیکنان می بی غیرتند!  به عنوان یک بازیکن بی غیرت که بعد از 10 سال بهترین قهرمانی را برای پرسپولیس آوردیم، بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله را داشتیم اعلام می کنم که فصل آینده در این تیم حضور ندارم.


وی ادامه داد : من می خواهم به آقای طاهری بگویم که تا کنون 55 درصد از قراردادم را دریافت کرده ام و اینکه می گویند 80 درصد اصلا صحیح نیست.


دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: قهرمانی آوردیم که هواداران پرسپولیس خواب آن را نمی دیدند. ترجیح می دهم با وجود قرارداد 5 ساله با پرسپولیس دیگر در این تیم حضور نداشته باشم.

دیدگاه‌ها