کد خبر : 1412471 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:02 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

زادمهر: استعفایم از شادی است نه رنجش!

دکتر زادمهر که از حضور در هیئت مدیره پرسپولیس استعفا کرده و استعفا نامه را به رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل داده است، اعلام کرد در پرسپولیس نیازی به حضور من نبود.

زادمهر: استعفایم از شادی است نه رنجش!

به گزارش "ورزش سه"، زادمهر اعلام کرد هیئت مدیره برای رفع مشکلات مجموعه تیمی تشکیل می‌شود، حالا در پرسپولیس همه چیز روی مدار موفقیت است و در چارت سیستمی و سازمانی باشگاه  تشکیلات مدیریتی کار خود را درست انجام داده‌اند، اکثر بازیکنان هم قرار داد 2 ساله دارند، تیم در 2 سال اخیر یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی داشته که البته واقعیت امر و حکم عدالت، پرسپولیس را قهرمان هر 2 سال می‌داند.


عضو هیئت مدیره و پیشکسوت تحصیل کرده پرسپولیس ادامه می‌دهد: پرسپولیس دیگر کار زیادی ندارد و نظام امور روتین است وتنها ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل هستند که به طور دائم باید بر تشکیلات مدیریتی تیم نظارت داشته باشند.

 

بازیکن سابق تیم پرسپولیس  در پاسخ به احتمال دلخوری و دلتنگی از پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس تیم من است، چرا باید دلخور باشم؟ من از 17 سالگی در این تیم حاضر بوده‌ام وبا این تیم بزرگ شده‌ام، بازیکن و عضو هیئت مدیره و سرپرستش بوده‌ام، با موفقیتش خندیده وبا ناکامی‌اش گریه کرده‌ام، در دوران ناکامی‌ها استرس برگرداندنش به قدرت را داشته‌ام، در میدان که بودم از بزرگتر هایی مثل آقای کاشانی وذوالفقارنسب وکلانی والله وردی و...  اخلاق و فوتبال می‌آموختم و وقتی روی نیمکت بودم به توصیه عزیزانی مثل الله وردی درس‌هایم را می‌خواندم، آن قدر عاشق این تیم بودم که شب امتحانات پزشکی، دروس آناتومی و فیزیولوژی را روی نیمکت می‌خواندم، پرسپولیس بخشی عمده از زندگی و عشق من بوده است و خوشحالم بعد از سال‌های مدید این تیم به شکوه گذشته‌اش برگشته است.


زادمهر از بازی رده پیشکسوتان و دلیل حضورش در تیم نادر می‌گوید، به هر حال پرسپولیس تیم در مسابقات نداشت ومن به درخواست استاد بزرگوار نادر لطیفی به تیم نادر رفته‌ام، در این تیم آقایان ماشاالله لطیفی، مرتضی شرکا، مجید حلوایی، احمد منشی زاده، علی نیوشک و... حضور دارند ومن با این دوستان بازی می‌کنم، در بازی آخر هم ما 2-0 بردیم و هر 2 گل را من زدم.

دیدگاه‌ها