کد خبر : 1412488 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 19:06 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

داوودی: مشکل مالی نبود، گزینه کسب سهمیه بودیم

دروازه بان جوان استقلال خوزستان در اولین تجربه اش در لیگ شانزدهم موفق شد یک نمایش درخشان ازخود به جای بگذارد.

داوودی: مشکل مالی نبود، گزینه کسب سهمیه بودیم

گودرز داوودی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی برابر گسترش فولاد گفت: بازی خوبی بود و فکر می کنم می توانستیم برابر این تیم به پیروزی برسیم گرچه نتیجه تساوی هم بد نبود، این بازی برای دو تیم استرس خاصی نداشت و به همین دلیل دو تیم بدون استرس بازی کردند و به میدان رفتند.

 

دروازه بان مسجدسلیمانی درباره فرصت پورموسوی به او برای حضور درون دروازه برابر گسترش فولاد گفت: از آقای پورموسوی و همچنین بختیاری زاده ممنون هستم که این فرصت را به من دادند و امیدوارم توانسته باشم جواب لطفشان را بدهم. البته آقا وحید هم به مانند یک برادر بزرگتر کنار من بود و فرقی نمی کند کداممان درون دروازه می ایستیم و تنها موفقیت تیم در مسابقات مهم است.


وی در ادامه افزود: من وقتی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم، می توانستند اسم من را از لیست در بیاورند اما آقای پورموسوی این لطف را در حق من کرد و وظیفه من بود که لطف او را جبران کنم.مطمئن باشید اگر وضعیت تیم ما از نظر مالی و انگیزشی در سطح بالا قرار داشت اکنون جایگاه ما چندین رتبه در جدول رده بندی بالاتر بود و حتی می توانستیم برای کسب سهمیه مستقیم آسیایی برای فصل بعد بجنگیم.


داوودی درباره بازی با الجزیره نیز افزود: مطمئنا بازی سختی در راه داریم، باید برای برد به میدان برویم تا با شایستگی و اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم و جشن را کنار هواداران خود بگیریم.

دیدگاه‌ها