کد خبر : 1413210 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 19:57 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال- سپاهان، به یاد گل تاریخی مجیدی

فرهاد مجیدی را بی تردید باید خالق زیباترین گل تاریخ بازی تیم های استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی دانست.

استقلال- سپاهان، به یاد گل تاریخی مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا به لیگ دهم بر می گردد، جایی که پرویز مظلومی اولین سال سرمربیگری خود در استقلال را تجربه می کرد و امید زیادی داشت با کمک بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، میلاد میداوودی و پژمان منتظری بتواند اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بدون امیر قلعه نویی را جشن بگیرد.


قلعه نویی در آن فصل سرمربی سپاهانی بود که در هر پست تعداد زیادی بازیکن با کیفیت داشت و فرهاد مجیدی انگیزه زیادی داشت تا بتواند با گل زدن به حریف، در جدال با مربی پیروز شود که هرگز رابطه خوبی با او نداشت.


استقلال در این بازی با ترکیبی هجومی به زمین رفت و آتش بازی این تیم از دقیقه 17 شروع شد، جایی که میلاد میداوودی با ضربه سر موفق شد زرد ها را شکست بدهد.


در دقیقه 24 اما نوبت به گل فوق العاده مجیدی رسید، او با دریبل کردن هادی عقیلی، هاشم بیک زاده و احسان حاج صفی با یک بغل پا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد، 4 بازیکنی که در آن سال ها همگی در تیم ملی با سرمربیگری افشین قطبی فیکس بودند.


البته بازی استقلال- سپاهان گل های زیبای دیگری هم داشته است، مثل گل امید ابراهیمی در لیگ چهاردهم به سپاهان، گل بیک زاده و یانوش به استقلال در لیگ دهم، گل میداوودی در لیگ دهم به سپاهان و گل قیچی برگردان علی سامره در لیگ چهارم، گل های زیبایی هستند که در تاریخ بازی های دو تیم در استادیوم آزادی به ثمر رسیده است.

دیدگاه‌ها