کد خبر : 1413302 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 13:48 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسی – رونالدو؛ رقابت دنباله دار (اینفوگرافی)

در سالهای اخیر، همیشه هواداران دو فوق ستاره بزرگ دنیای فوتبال دلایلی برای اثبات برتری مسی یا رونالدو ارائه داده اند.​​​​​​​

مسی – رونالدو؛ رقابت دنباله دار (اینفوگرافی)

 

به گزارش "ورزش سه"، هت تریک کریستیانو رونالدو برابر اتلتیکومادرید و درخشش در لیگ قهرمانان، دوباره باعث داغ شدن بحث بهترین بازیکن جهان و بخت اول برای فتح توپ طلا در فصل جاری شده است.

 

درخشش ستاره پرتغالی برابر اتلتیکو به منزله به ثبت رساندن هت تریک شماره 42 برای رونالدو بود اما تنها چند روز قبل، مسی در ال کلاسیکو یک بار دیگر چشم ها را به خود خیره کرد و موفق شد با دبل در برابر رئال، یک بار دیگر شانس های تیمش را برای فتح لالیگا زنده کند.

 

 

1195884

 

 

تا به حال و با احتساب هت تریک برابر اتلتیکو مادرید، رونالدو 20 گل بیش از لیونل مسی به ثمر رسانده اما نباید فراموش کرد که ستاره پرتغالی مجموعا 145 بازی بیش از همتای آرژانتینی خود انجام داده و دیگر برتری مهم مسی، کسب 22 جام در دوران حرفه ای در برابر 17 قهرمانی رونالدو است.

 

اگرچه رونالدو یک توپ طلا کمتر از مسی فتح کرده اما نقطه درخشان کارنامه CR7، فتح یک عنوان قهرمانی بزرگ با تیم ملی کشورش در یورو 2016 است.

 

 

1197164

 

 

به هر حال و بعد از یک دهه درخشش، هواداران هر یک این دو فوق ستاره، دلایل زیادی برای اثبات برتری بازیکن مورد علاقه خود به دیگر دارند.

 

در تصویر پیش رو، دوران حرفه ای و درخشان رونالدو و مسی را به تفکیک عوامل مختلف مشاهده خواهیم کرد؛

 

 

1197151

دیدگاه‌ها